Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fint det dÀr! Kul med egen tillverkatKvÀllens pyssel. Gammal militÀrvÀska till armband.
Tack sÄ mycket!Riktigt fint det dÀr! Kul med egen tillverkat
Perfekt Àr inte alltid bra, gillar nÀr det Àr lite rÄtt. Om nÄgon dag kanske du ger dig pÄ det igen och fixar det sista har du kollat in denna pÄ Instagram? Sjukt braTack sÄ mycket!
Ja det Àr kul att "mecka" lite sjÀlv. Bandet Àr lÄngt ifrÄn perfekt men man lÀr sig hela tiden.
FörstÄr dig, den Àr riktigt fin. SÄlde min för att finansiera annat men vart riktigt sugen pÄ att köpa en nÀr de föll i pris hÀr pÄ forumetMin great white som jag köpte av en medlem idag.
Vansinnigt nöjd, gillar verkligen denna.
SÄ sant!Perfekt Àr inte alltid bra, gillar nÀr det Àr lite rÄtt. Om nÄgon dag kanske du ger dig pÄ det igen och fixar det sista har du kollat in denna pÄ Instagram? Sjukt bra
Riktigt fina de dÀr. Ligger högt upp pÄ önskelistan.Min great white som jag köpte av en medlem idag.
Vansinnigt nöjd, gillar verkligen denna.
JÀklar vad snyggt, Àlskar det rÄa stuket! Snygg kombo med vintagepjÀsen ocksÄ. Bra jobbat!KvÀllens pyssel. Gammal militÀrvÀska till armband.
Stort tack!JÀklar vad snyggt, Àlskar det rÄa stuket! Snygg kombo med vintagepjÀsen ocksÄ. Bra jobbat!
Aah, du lyckades faktiskt fÄnga det lilla ljus vi har just nu! Bra bild!Favoriten Àr pÄ idag
Tack!Aah, du lyckades faktiskt fÄnga det lilla ljus vi har just nu! Bra bild!
Ser bra ut! Tummen upp!Srp777 med Angus Jubilee frÄn Strapcode/Miltat
Det Àr "trumvirvel" bra!Innan jag köpte denna sÄ var jag inte speciellt förtjust i turtle-casen. Det jag föll för pÄ denna Àr fÀrgen och den roliga tavlan, plus sekundvisaren.
Nu nÀr man börjar hÀnga pÄ denna trÄd sÄ börjar jag gilla alla möjliga modeller.
Ăr det bra eller dĂ„ligt?
Det Àr bra. En tidlös klassiker.Innan jag köpte denna sÄ var jag inte speciellt förtjust i turtle-casen. Det jag föll för pÄ denna Àr fÀrgen och den roliga tavlan, plus sekundvisaren.
Nu nÀr man börjar hÀnga pÄ denna trÄd sÄ börjar jag gilla alla möjliga modeller.
Ăr det bra eller dĂ„ligt?
Nice!Det Àr bra. En tidlös klassiker.
HÀr Àr min SRP777 pÄ sin nya lÀnk. Endmill frÄn Strapcode/Miltat.
Tack. Riktigt bra kvalité pÄ lÀnken. Jag Àr nöjd.
Fin fÀrg pÄ tavlan, och grym bild!Det Àr bra. En tidlös klassiker.
HÀr Àr min SRP777 pÄ sin nya lÀnk. Endmill frÄn Strapcode/Miltat.
Tack sÄ mycket.Fin fÀrg pÄ tavlan, och grym bild!
Exakt vad Ă€r det som inte passar? Ănden eller sjĂ€lva bandstiftets diameter?Testade en smalare variant men den fungerade inte heller sĂ„ det mĂ„ste vara nĂ„got mitt emellan.
Ok tack. De bandstift som sitter nu till lĂ€nken har för grov diameter för gummit sĂ„ testade med ett dĂ€r diametern Ă€r mindre och det passar gummit men blir dock för smĂ„ i ytterĂ€ndan mot klockans hĂ„l.Exakt vad Ă€r det som inte passar? Ănden eller sjĂ€lva bandstiftets diameter?
De hÀr frÄn @Royal Straps brukar passa om originalet Àr för grova;
https://www.royalstraps.se/collecti...rs-for-dykklockor-22mm?variant=21397849178212