• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

SRP777
IMG_20191121_114545.jpg

Vill ha en Save the ocean men önskar man fick det blÄ bandet till, inte svarta. Vad kostar ett sÄnt och var köper man? Kan ju kanske köpa blÄ och sÀlja svarta man fÄr till.

Vill Àven ha lÀnk frÄn strapcode (men det blir till vÄren) NÄgon som har dÀrifrÄn? Tycker jubilee Àr det enda som ser schysst ut?

Vill Àven ha lÀnk frÄn strapcode (men det blir till vÄren) NÄgon som har dÀrifrÄn? Tycker jubilee Àr det enda som ser schysst ut?
Jag har en Strapcode "Endmill" (pÄ SRP777) och en Super Jubilee/Super-J Louis (pÄ SKX009).
Vilken typ man vÀljer Àr givetvis upp till var och en men kvalitén Àr riktigt bra och ÀndlÀnkarna sitter som gjutna. :cigar:
Seiko SRP777_Jubilee.jpg

skx_2_mini.png

Vill ha en Save the ocean men önskar man fick det blÄ bandet till, inte svarta. Vad kostar ett sÄnt och var köper man? Kan ju kanske köpa blÄ och sÀlja svarta man fÄr till.

Kolla med valfri Seiko AD om bandet. De brukar kunna ta hem det mesta som tillbehör.

Jag har haft flera StrapCode/Miltat-lÀnkar. Ypperlig kvalitet! Jag föredrar Endmill till Turtle. Maffigt. Snyggt. Skönt! :)

Fin klocka! Har en likadan sjÀlv. ;-) Vet inte om jag inbillar mig men det ser ut som att den har ett glas av högre kvalitet Àn andra sköldpaddor jag sett. Har tvÄ andra sjÀlv (en padi och en blue lagoon) och denna STO ser man tavlan tydligare pÄ, nÀstan som att glaset skulle ha antireflexbehandling. Jag funderar pÄ om det kan ha med tavlans utformning att göra eller om de nyare modellerna har ett bÀttre glas. Vad tror ni?
IMG_20190910_144949_786.jpg

Tillbaka
Topp