La tortuga negro! Un clĂĄsico.Det blir SRP777 idag.
Jag börjar med SRPC91K.
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
La tortuga negro! Un clĂĄsico.Det blir SRP777 idag.
Supernice! MÄste skaffa "uno azul" jag ocksÄ.La tortuga negro! Un classico.
Jag börjar med SRPC91K.
En fulltrÀff med anor.Mmmmögel och lite dammig 6105-8119
Ja den Ă€r inte "mint" hĂ€rligt med anor, jag gillar det, hade nog varit lite försiktig med anvĂ€ndandet om den varit i för bra skick. Nu kĂ€nner jag att jag kan anvĂ€nda den och det Ă€r ju det som Ă€r meningen Ăr extremt nöjdEn fulltrĂ€ff med anor.
AnvĂ€nd och njut.Ja den Ă€r inte "mint" hĂ€rligt med anor, jag gillar det, hade nog varit lite försiktig med anvĂ€ndandet om den varit i för bra skick. Nu kĂ€nner jag att jag kan anvĂ€nda den och det Ă€r ju det som Ă€r meningen Ăr extremt nöjd
Very nice indeed! Har bestÀllt en dock med gummi, finns tripple7 med lÀnk original sÄkallat?Det blir SRP777 idag.
Jag tror bara den sÀljs pÄ gummi. Men, finns ju roligare lÀnkar Àn originalVery nice indeed! Har bestÀllt en dock med gummi, finns tripple7 med lÀnk original sÄkallat?
Den dÀr lÀnken Àr Miltat, bÀttre Àn original pÄ flera sÀtt (skruvar, SEL, bÀttre lÄs). Annars finns originallÀnken (som kommer med 773, 775 m fl) för typ 8-900 kr. DÄ Àr man nÀstan uppe i vad de överlÀgsna Miltat-lÀnkarna kostar.Very nice indeed! Har bestÀllt en dock med gummi, finns tripple7 med lÀnk original sÄkallat?
Ăr inte orginallĂ€nken nĂ„got att ha? AlltsĂ„ förstĂ„r att det inte Ă€r en oyster frĂ„n Rolex men Ă€r den markant bĂ€ttre Ă€n en SKX-lĂ€nk?Den dĂ€r lĂ€nken Ă€r Miltat, bĂ€ttre Ă€n original pĂ„ flera sĂ€tt (skruvar, SEL, bĂ€ttre lĂ„s). Annars finns originallĂ€nken (som kommer med 773, 775 m fl) för typ 8-900 kr. DĂ„ Ă€r man nĂ€stan uppe i vad de överlĂ€gsna Miltat-lĂ€nkarna kostar.
JodĂ„, den Ă€r helt ok! Ville mest betona att skillnaden Ă€r vĂ€rd uppgraderingen, i min mening.Ăr inte orginallĂ€nken nĂ„got att ha? AlltsĂ„ förstĂ„r att det inte Ă€r en oyster frĂ„n Rolex men Ă€r den markant bĂ€ttre Ă€n en SKX-lĂ€nk?
TĂ€nkte att jag skulle byta ut min SKX007 mot en SRP777, dĂ€rav frĂ„gan . LĂ€nken till SKXân Ă€r lite vĂ€l rasslig.JodĂ„, den Ă€r helt ok! Ville mest betona att skillnaden Ă€r vĂ€rd uppgraderingen, i min mening.
Som @KlockTotte redan har svarat sÄ kommer trippelsjuan pÄ gummi.Very nice indeed! Har bestÀllt en dock med gummi, finns tripple7 med lÀnk original sÄkallat?
"Simple does it", som man brukar sÀga. En modern klassiker. Oftast de man inte tröttnar pÄ i lÀngden. GÄr ju Àven enkelt att variera stilrena, monokroma klockor med olika band.Favoriten
Haha, mycket bra liknelse....Audi visarlume likt Sith lightsaber
Exakt! Har haft den pÄ lite olika natos, men ÄtervÀnder alltid till waffle"Simple does it", som man brukar sÀga. En modern klassiker. Oftast de man inte tröttnar pÄ i lÀngden. GÄr ju Àven enkelt att variera stilrena, monokroma klockor med olika band.
Ojoj, vad har han bestĂ€llt? Ăr mĂ€rkena sen tidigare? Ska du utsmycka en ryggsĂ€ck?Ă terkommer strax!
Ăsch, de ska han sy pĂ„ sin bomberjacka.Ojoj, vad har han bestĂ€llt? Ăr mĂ€rkena sen tidigare? Ska du utsmycka en ryggsĂ€ck?
Med en Kobra Kai-logotyp pĂ„ sin bomberjacka blir han ju ballast i stan! :OĂsch, de ska han sy pĂ„ sin bomberjacka.
Ojoj, vad har han bestĂ€llt? Ăr mĂ€rkena sen tidigare? Ska du utsmycka en ryggsĂ€ck?
Ăsch, de ska han sy pĂ„ sin bomberjacka.
Med en Kobra Kai-logotyp pÄ sin bomberjacka blir han ju ballast i stan! :O
Mr. Triple-Sieben, a.k.a. Dr. Trippelsjuan, a.k.a. Herr "Varför-slÄ-en-sjua-nÀr-man-kan-slÄ-tre?"!
Klockan matchar bordet och muggen perfekt.Dricker Java med 6309
Man har vÀl sinne för detaljer Eller? TackKlockan matchar bordet och muggen perfekt.