Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra! Klockan alltsÄ.Barnen, jag och srpc23 tittar pÄ Guldkompassen
Tack! Jag Àr jÀttenöjd Har efterfrÄgat en ett tag men inte funnits nÄgra till salu. Men plötsligt hÀnder detRiktigt bra! Klockan alltsÄ.
Har du bytt glas pÄ den?Korspostar denna, borde anvÀndas oftare för den Àr ju rÀtt trevlig
Yes, kupat safir. SvÄrfotat men riktigt bra irlHar du bytt glas pÄ den?
Tyckte vÀl det, ser riktigt bra ut!Yes, kupat safir. SvÄrfotat men riktigt bra irl
TackarTyckte vÀl det, ser riktigt bra ut!
Finns ingen packning dÀremot en metalring Àr det denna som strular? Uppe till vÀnsterIngen bild men undrar om nÄgon vet vilken packning som ska vara under vridringen. Har en Padi. Packningen har gÄtt sönder.
Finns ingen packning dÀremot en metalring Àr det denna som strular? Uppe till vÀnster
Jo men visst Àr det vÀl sÄ?ligger inte gummipackningen i bezeln? Aldrig iof tagit bort en bezel pÄ srp men pÄ skx gör den ju det. Kan ju iof vara helt olika
MedhÄll! Har varit inne pÄ samma filosofi sjÀlv, men kan inte hÄlla mig ifrÄn Turtle! Tycker boettens utformning och den relativt korta l2l (48?) gör att det funkar ÀndÄ!Aldrig mer över 40mm har jag sagt. Men fan... Lite stort kanske men sitter jÀkligt bra.
Grymt fina bilder pÄ en vacker klocka! SvÄrslagen den tavlanFick ett djÀvulskt sug efter sommar, sol och bad.
Lite orange fixar biffen och sen Àr man pÄ banan igen .
Tackar, bildresultatet Àr dock helt och hÄllet klockans förtjÀnst . Som du sÀger sÄ Àr tavlan riktigt trevlig.Grymt fina bilder pÄ en vacker klocka! SvÄrslagen den tavlan
Som ni hÄller pÄ och jag har precis sÄlt min Men vem har sagt att man inte kan Àga en igen Den Àr verkligen grym!Tackar, bildresultatet Àr dock helt och hÄllet klockans förtjÀnst . Som du sÀger sÄ Àr tavlan riktigt trevlig.
Hade inte sett den grÄ sunburst-tavlan in real life innan och tvekade nÀstan lite inför köpet men jag Ängrar mig inte nu med facit i hand. Ett av mina bÀttre köp detta Äret och klockan som jag anvÀnder mest för tillfÀllet. Turtles-prisvÀrt-deluxe . Bjussar pÄ lite alternativ pÄ straps.
Funderar sjÀlv pÄ en till sÄ mig ska du inte lyssna pÄ nÀr jag sÀger köp .Som ni hÄller pÄ och jag har precis sÄlt min Men vem har sagt att man inte kan Àga en igen Den Àr verkligen grym!
Som ni hÄller pÄ och jag har precis sÄlt min Men vem har sagt att man inte kan Àga en igen Den Àr verkligen grym!
Det Àr bara att handla.Funderar sjÀlv pÄ en till sÄ mig ska du inte lyssna pÄ nÀr jag sÀger köp .
Gott Nytt à r!!Det Àr bara att handla.
Turtlarna Àr verkligen grymma. En SRPD21 hamnar nog i min samling under 2020 .
Gott nytt Ă„r allihop!
Ja lug to lug Àr kort och sjÀlva mjukdelarna (boetten) pÄ sköldpaddan smÀlter in pÄ armen sÄ man tÀnker att skalet (bezeln) Àr det som Àr diametern. Om det lÄter rimligt? AlltsÄ kÀnns den typ lika stor som SKX/nya 5orna.MedhÄll! Har varit inne pÄ samma filosofi sjÀlv, men kan inte hÄlla mig ifrÄn Turtle! Tycker boettens utformning och den relativt korta l2l (48?) gör att det funkar ÀndÄ!
Monterat nytt band frÄn @Feskarn idag.
Snyggt . Endmill-lÀnken Àr grym. Letar sjÀlv efter en men begagnat verkar svÄrt. FÄr nog bli en ny igen hÀr med kÀnns det som.à rets första klockrelaterade paket kom fram idag.
Det blev alltsÄ en lÀnk, Miltat Endmill med det lite nyare, större lÄset.
Monterad och klar! Nu ska vi se hur den sitter pÄ handleden.
Den klassiska BilhandlarhÀng Deluxe-bilden!
SÄ dÀr ja! Fem lÀnkbitar senare.
Ănda sedan jag köpte min första padda av @Nilas, som rĂ„kade ha en Miltat Endmill, har jag kĂ€nt att det helt rĂ€tt lĂ€nk för paddan! Skön som fĂ„. Gedigen och superb kvalitet! NĂ„got att rekommendera!
à rets första klockrelaterade paket kom fram idag.
Det blev alltsÄ en lÀnk, Miltat Endmill med det lite nyare, större lÄset.
Monterad och klar! Nu ska vi se hur den sitter pÄ handleden.
Den klassiska BilhandlarhÀng Deluxe-bilden!
SÄ dÀr ja! Fem lÀnkbitar senare.
Ănda sedan jag köpte min första padda av @Nilas, som rĂ„kade ha en Miltat Endmill, har jag kĂ€nt att det helt rĂ€tt lĂ€nk för paddan! Skön som fĂ„. Gedigen och superb kvalitet! NĂ„got att rekommendera!
Snyggt . Endmill-lÀnken Àr grym. Letar sjÀlv efter en men begagnat verkar svÄrt. FÄr nog bli en ny igen hÀr med kÀnns det som.