Tackar och bockarJuni -94
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar och bockarJuni -94
Ăr ju bara att köpa! Finns hur mĂ„nga som helst till salu!Fan, Vill verkligen ha en jp2000 tills jag Ă„ker till Sydafrika...
Ăr ju bara att köpa! Finns hur mĂ„nga som helst till salu!
Jo tidigare (flera Är sen) hade jag den inlÀmnad för det men det blev aldrig riktigt bra. Kanske skulle göra ett nytt försökFin! Du har inte funderat pÄ att justera ÀndlÀnkarna lite
Ok, det borde gÄ att fÄ till hyfsat enkelt sjÀlv. HÄll Àndbiten pÄ önskad plats och tryck ner flÀrparna/vingarna pÄ undersidan, sÄ borde det bli betydligt bÀttre.Jo tidigare (flera Är sen) hade jag den inlÀmnad för det men det blev aldrig riktigt bra. Kanske skulle göra ett nytt försök
Vad kör ni för gummiband pÄ era Aqualands?
Inbillar mig att ett Isofrane skulle kunna vara snyggt men t.ex. OBris Morgan finns vÀl inte i 24mm?
FÄr det till Juli 1994, nr 1873.NÄgon som skulle kunna vara behjÀlplig med datering av min C023?
Var pÄ tok för snabb och budade pÄ en Enzo (trodde jag och sÀljaren pÄstod Àven detta) pÄ tradera och nÀr jag fick hem den sÄ visade det sig vara en jÀvligt illa mÄlad jp2004, skitsamma, lite aceton senare sÄ Àr det istÀllet en skönt sliten jp2004 frÄn sent 90tal som förtjÀnar ett liv utan att vara tÀckt i svart nagellack
dock Àr sekunden utbytt och detta vill jag ÄtgÀrda!
Vet nÄgon vart jag kan köpa en sekundvisare eller sitter nÄgon av er och trycker pÄ en?
Funkar annars sekundvisaren frÄn de Àldre modellerna eller Àr dom för korta?
Jag kan svara pÄ vad det var för coating, nagellackTÀnkte ocksÄ bjuda pÄ den men fick aldrig svar pÄ vad det var för coating. Gött att den Àr original igen. Visaren borde finnas som reservdel hos Citizen.
Kolla med Ur & Penn. Borde vÀl gÄ att fÄ hem som reservdel?NÄgon som har koll pÄ var man kan fÄ tag pÄ en sekundvisare till en jp2004?
Smart, tanken har inte ens slagit mig, tackKolla med Ur & Penn. Borde vÀl gÄ att fÄ hem som reservdel?
LÀtt att glömma bort att de Àr AD, Àr ju ganska otippat...Smart, tanken har inte ens slagit mig, tack
Ja det Àr inte ofta man stannar till dÀrLÀtt att glömma bort att de Àr AD, Àr ju ganska otippat...