Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon med erfarenhet av denna rackarn? Verkar hur grym som helst men kanske i största laget.
Super, tack för utförligt svar.Jag har den, fast pÄ gummibandet. Har inte provat med annat band Àn originalbandet. Jag köpte den framförallt för att jag tycker att det Àr kul att ha en djupmÀtare nÀr jag badar/fridyker. Har den Àven till fritidsdykning (har ingen dator utan dyker pÄ tabell och dÄ rÀcker djupmÀtare och tidtagarur). Tycker inte den Àr stor, se nedan pÄ drygt 18cm handled. Skickar med en jÀmförelsebild bredvid Aqualand och Turtle. NÄgot högre Àn Aqualand men sitter mycket bekvÀmt. Rent estetiskt sÄ kommer den ju knappast uppnÄ den ikoniska status som den klassiska Aqualanden men för mig fyller den en funktion och jag anvÀnder den flitigt sommartid.
Jag har den, fast pÄ gummibandet. Har inte provat med annat band Àn originalbandet. Jag köpte den framförallt för att jag tycker att det Àr kul att ha en djupmÀtare nÀr jag badar/fridyker. Har den Àven till fritidsdykning (har ingen dator utan dyker pÄ tabell och dÄ rÀcker djupmÀtare och tidtagarur). Tycker inte den Àr stor, se nedan pÄ drygt 18cm handled. Skickar med en jÀmförelsebild bredvid Aqualand och Turtle. NÄgot högre Àn Aqualand men sitter mycket bekvÀmt. Rent estetiskt sÄ kommer den ju knappast uppnÄ den ikoniska status som den klassiska Aqualanden men för mig fyller den en funktion och jag anvÀnder den flitigt sommartid.
VĂ€ldigt trevlig! Inte dum i denna kombo heller
Nej tack!Velcro pÄ aquan, bra eller bara för mkt?
Funderar lite pÄ detta till min jp2000...
https://www.watchobsession.co.uk/products/tactical-hook-loop-nylon-watch-strap-in-green
+ 1Nej tack!
Det ser skönt funktionellt ut, tycker det funkar. Jag röstar jaVelcro pÄ aquan, bra eller bara för mkt?
Funderar lite pÄ detta till min jp2000...
https://www.watchobsession.co.uk/products/tactical-hook-loop-nylon-watch-strap-in-green
Det ser skönt funktionellt ut, tycker det funkar. Jag röstar ja
Var köpte du det? Bra kvalite?
Tycker nato blir för smalt pÄ den klockan, men ditt velcro Àr intressant... Lite sugen pÄ att testa mörk, kanske svart...
Det blev en sÄn hÀr, vÀldigt imponerad och nöjdNÄgon med erfarenhet av denna rackarn? Verkar hur grym som helst men kanske i största laget.
Det blev en sÄn hÀr, vÀldigt imponerad och nöjd
Hur gick det för dig?Grattis! Jag ska dyka med min imorgon. Ska sprÀnga lite sten utanför bryggan, har förberett en massa borrhÄl idag som jag ska pula med nÄn slags dynamit i imorgon.
Hur gick det för dig?
LÀs hÀr... https://klocksnack.se/threads/citizens-aqualand.327/page-96#post-2682980Efter mycket vÀntande och en tillfÀllig borttappning av klocka har jag Àntligen börjat montera lÀnken efter att ha sett bilder pÄ den i denna trÄd. Har fÄtt pÄ ena sidan, men inser nu att jag inte vet hur man justerar lÀngden pÄ lÀnken? Enligt bilderna sÄ borde det vara ett stift man trycker ut. HjÀlp nÄgon?
Jag fick svar pĂ„ samma frĂ„ga lite tidigare i trĂ„den för mig krĂ€vdes ett rejĂ€lt tryck för att fĂ„ ut pinsen.. jag anvĂ€nde en mycket smal âbitsâ till min skruvmejsel som passade in i hĂ„let, dĂ€r efter ett tryck nedĂ„t (pilens riktning)Efter mycket vĂ€ntande och en tillfĂ€llig borttappning av klocka har jag Ă€ntligen börjat montera lĂ€nken efter att ha sett bilder pĂ„ den i denna trĂ„d. Har fĂ„tt pĂ„ ena sidan, men inser nu att jag inte vet hur man justerar lĂ€ngden pĂ„ lĂ€nken? Enligt bilderna sĂ„ borde det vara ett stift man trycker ut. HjĂ€lp nĂ„gon?
BestÀllde precis en aqualand frÄn ur & penn För kÀnnedom sÄ anvÀnde jag rabattkoden UROPENN15 och fick 15 %. Gjorde nÀstan 500 kr pÄ hela köpet
Tackar!