Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀ det lÄter konstigt, men det kanske Àr sÄ pÄ dom nya modellerna, Àr den helt ny?Nu Àr man med i klubben Sjukt cool klocka!
FrÄga: nÀr jag skruvade in kronan i bottenlÀget sÄ klickade det till i vredet. Ska det göra sÄ eller har jag haft sönder nÄgot?
Jag har en frĂ„n -18. Inget klick frĂ„n den nĂ€r kronan skruvas in. NĂ€r du skriver vredet, vad syftar du pĂ„? (Ăr inte helt 100% pĂ„ all termer, haha)Nu Ă€r man med i klubben Sjukt cool klocka!
FrÄga: nÀr jag skruvade in kronan i bottenlÀget sÄ klickade det till i vredet. Ska det göra sÄ eller har jag haft sönder nÄgot?
NÀ det lÄter konstigt, men det kanske Àr sÄ pÄ dom nya modellerna, Àr den helt ny?
Den ska bara skruvas in tills det tar stopp, man behöver inte skruva Ät den eller spÀnna den pÄ nÄgot sÀtt.Den Àr helt ny. Klicket kom precis innan jag nÄdde bottenlÀget dÄ jag skruvade in kronan. Tror dock att det inte Àr nÄgon fara.
Ni som har klockan sedan tidigare, hur hÄrt skruvar ni Ät er krona och kan man förstöra den om man drar Ät för hÄrt?
DÄ gör jag sÄ i framtiden. Tack för svaretDen ska bara skruvas in tills det tar stopp, man behöver inte skruva Ät den eller spÀnna den pÄ nÄgot sÀtt.
MÀrker man att den skruvar ut sig sjÀlv under anvÀndning sÄ kan man ju dra Ät den lite grann, annars finns det ingen anledning. Det spelar ingen roll för vattenresistensen sÄ det behöver man inte vara orolig för.DÄ gör jag sÄ i framtiden. Tack för svaret
HÄller med, den Àr grymt vanebildande!NÀstan sÄ man skall bli OWG!
Fick ej fram vad koden betyder men efter batteribyte tickar den fint igen.NÄgon vÀnlig sjÀl som vet vad felkoden :UR betyder? Hoppas pÄ att ett batteribyte hjÀlper...
Hi, and welcome! Nice Aqualands you got there! Can we see the backsides?Hi guys, my second post here on KS. Of course, I read the entire thread from the beginning since the Aqualand is my favorite watch. Here are my C023 and C026.
Hi Argonaut. Here are some old pictures,Hi, and welcome! Nice Aqualands you got there! Can we see the backsides?
Thanks! Awesome early C026 you got there!
Hi Argonaut. Here are some old pictures,
-92Vilket Ärtal skulle ni sÀga att denna Enzo Àr tillverkad?
Thanks! Awesome early C026 you got there!
Sommardinka...