Blev inspererad av bandet ditt, slog till pÄ ett snarlikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
nice, det Àr en snygg komboBlev inspererad av bandet ditt, slog till pÄ ett snarlikt
Helt klart!nice, det Àr en snygg kombo
Snyggt outdoors band!Blev inspererad av bandet ditt, slog till pÄ ett snarlikt
PÄ cheapestnatostraps, rea pÄ det dÀr dessutom. AnvÀnt det nÄgon vecka och tycker att kvaliteten kÀnns skaplig (mycket bra för 40kr).Snyggt outdoors band!
Var hittade du det? FrÄgar för en vÀn...
Köpte mitt pÄ Singular Straps. Tycker inte det funkar sÄ bra, 24mm som inte smalnar av blir för mycket imho.Sugen pÄ att testa mesh pÄ min jp2000. Ni som kör pÄ detta, var har ni köpt ert band?
VÀlkommen in i Aqualand-familjenHar nu lÀst igenom alla 136 sidor i denna underbara trÄd om mitt favoritur sen mitten pÄ 90-talet. ApropÄ det stela originalarmbandet för oss med lite smalare handleder sÄ bifogar jag en liten bildserie pÄ hur jag löste det.
1. Buntband runt de bÄda delarna.
2. Ner i en kopp.
3. HÀll över kokande vatten.
4. LĂ„t svalna.
5. Klipp loss buntband och montera pÄ klockan igen.
Det blir vÀl inte jÀttemycket bekvÀmare, men man slipper den irriterande stumpen som sticker ut.
Tack! Lade en bestÀllning direkt, ser ju kanonfint ut!VÀlkommen in i Aqualand-familjen
Du kan ocksÄ testa ett integrerat silicone-band frÄn FruUr. Jag har det pÄ en (gammal) Aqualand I, men jag tror att det passar pÄ din ocksÄ.
/Roger
Riktigt snyggt, vart har du hittat den?Min "Sommar-klocka" fick en lite för sen uppdatering = Ett vitt gummiband. En ganska snygg kombo om jag fÄr sÀga det sjÀlv
Klockan köpte jag av en kille pÄ eBay och gummit hittar du hÀr:Riktigt snyggt, vart har du hittat den?
Aha jag tÀnkte dock om det kanske fanns i 24mm till enzon nÀsta sommar.Klockan köpte jag av en kille pÄ eBay och gummit hittar du hÀr:
https://www.ebay.co.uk/itm/Rubber-Divers-ND-Limits-Polyurethane-Watch-Strap-Fits-Seiko-Citizen-18-24mm-Tool/283956836111?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&var=585398027897&_trksid=p2060353.m1438.l2649
Det Àr 22mm, sÄ man mÄste skÀra bort 0,5mm pÄ vardera sida
Hittade en annan sÀljare med bla 24mm band.Aha jag tÀnkte dock om det kanske fanns i 24mm till enzon nÀsta sommar.
Man kan aldrig ha för mÄnga band, har jag lÀrt mig av den hÀr trÄden. Men inga lÀderband!Hittade en annan sÀljare med bla 24mm band.
RÄkade bli 4andra band oxÄ
VĂ€lkommen in i Aqualand-familjen
Du kan ocksÄ testa ett integrerat silicone-band frÄn FruUr. Jag har det pÄ en (gammal) Aqualand I, men jag tror att det passar pÄ din ocksÄ.
/Roger
Var och dykte runt Sipadan 2012, sjukt bra!NÄnstans under vattnet utanför Borneo 1994. Co22 med lÀnk.
Japp, det var dÀrVar och dykte runt Sipadan 2012, sjukt bra!
Denna hĂ„rding finns pĂ„ köp och sĂ€lj nu!JĂ€klar vad jag blev sugen pĂ„ en klassisk aqualand nu ingen som sitter pĂ„ en klassiker o vill sĂ€lja?skicka gĂ€rna pm dĂ„. Ăr de ur o Penn annars som Ă€r billigast?
Ja den finns sÄklart men frÄgan Àr om man istÀllet ska köpa en ny för ca 3k hos ur o p..Denna hÄrding finns pÄ köp och sÀlj nu!
https://klocksnack.se/threads/citizen-aqualand-âenzoâ-âsuperbeaterâ.140833/