Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Finns packningar pÄ eBay.FÄtt tillbaka ett vrak frÄn service. Blev dyrt, men vÀrt att fÄ liv i den hÀr gamla!
NĂ„gon som vet vart man kan hitta packningar? Kanske @theargonaut vet?
Fin patina.FÄtt tillbaka ett vrak frÄn service. Blev dyrt, men vÀrt att fÄ liv i den hÀr gamla!
NĂ„gon som vet vart man kan hitta packningar? Kanske @theargonaut vet?
Mycket braBra med variation
ïžïžïžïžïž
Fine looking watch, sir!Dagens kompanjon
Riktigt braFine looking watch, sir!
Jag hakar pÄ!
Borealis Ă€r Riktigt bra till och med. Vulkaniserat gummi precis som Isofrane. Annars har du en helt ok variant frĂ„n Cousinsuk. Men inte alls samma kvalitĂ© som Borealis sĂ„klart.NĂ„gon hĂ€r som har tips pĂ„ vart man kan hitta isofrane-liknande band i 24mm? Ăr pĂ„ jakt efter ett mörkgrönt, och det fanns inte pĂ„ Isofranes egna sida. Vet att @KlockTotte haft nĂ„got? Tips mottages tacksamt!
HĂ€r har de ett!NĂ„gon hĂ€r som har tips pĂ„ vart man kan hitta isofrane-liknande band i 24mm? Ăr pĂ„ jakt efter ett mörkgrönt, och det fanns inte pĂ„ Isofranes egna sida. Vet att @KlockTotte haft nĂ„got? Tips mottages tacksamt!
Ha ha, jag var tvÄa som vanligt.Borealis Àr Riktigt bra till och med. Vulkaniserat gummi precis som Isofrane. Annars har du en helt ok variant frÄn Cousinsuk. Men inte alls samma kvalité som Borealis sÄklart.
Edit: LÀnk Àr ju alltid bra
Best Diver Watch Straps - Premium Rubber Diver Watch Rubber Straps 1970s style
Browse our selection of the best rubber diver watch straps online at Borealis Watch. Our premium diver watch rubber straps are looking amazing in 1970s style.www.borealiswatch.com
Borealis Àr Riktigt bra till och med. Vulkaniserat gummi precis som Isofrane. Annars har du en helt ok variant frÄn Cousinsuk. Men inte alls samma kvalité som Borealis sÄklart.
Edit: LÀnk Àr ju alltid bra
Best Diver Watch Straps - Premium Rubber Diver Watch Rubber Straps 1970s style
Browse our selection of the best rubber diver watch straps online at Borealis Watch. Our premium diver watch rubber straps are looking amazing in 1970s style.www.borealiswatch.com
Tack klockbröder!!HÀr har de ett!
Borealis Rubber Strap 24mm Green â Best in Market â Store â Borealis Watch Company
The Borealis vulcanized blue rubber strap is the best rubber strap in market for diver watches taking into account the quality/price ratio.www.borealiswatch.com
Kunde lika gÀrna varit jagHa ha, jag var tvÄa som vanligt.
Har inte tÀnkt pÄ det, men tycker vÀl om att vara till nytta, sÄ dÀr litet pÄ ett lutherskt vis.Kunde lika gÀrna varit jag
Men du Àr alltid behjÀlplig, det ska du ha en eloge för
Som flera nĂ€mnt sĂ„ Ă€r borealis riktigt bra, dock seg frakt men vĂ€rt detNĂ„gon hĂ€r som har tips pĂ„ vart man kan hitta isofrane-liknande band i 24mm? Ăr pĂ„ jakt efter ett mörkgrönt, och det fanns inte pĂ„ Isofranes egna sida. Vet att @KlockTotte haft nĂ„got? Tips mottages tacksamt!
Cool!Luftar Hyper Aqualand idag
Tycker ocksÄ att det lÄter lite lÄgt..MÄste höra med alla intresserade. Jag har fÄtt bud pÄ alla mina klockor ovan men kÀnner att de buden kanske Àr i lÀgsta laget. Mellan 1000kr och 1500kr.
Vill dĂ€rför kolla med er hĂ€r i trĂ„den vad ni anser att rimliga priser för dessa borde vara. Ăr det enligt buden eller vad kan jag förvĂ€nta mig?
Kanske jag som Àr helt fel ute som tror att de Àr vÀrda mer men sÄ kanske inte Àr fallet?
Ja det lÄter lite lÄgt men sÀtter man inget begÀrt pris sÄ fÄr man nog vara beredd pÄ lite lÄga bud Borde finnas en del nygamla annonser pÄ dessa modeller hÀr pÄ KS sÄ man kan hitta ungefÀr vad de brukar gÄ för.MÄste höra med alla intresserade. Jag har fÄtt bud pÄ alla mina klockor ovan men kÀnner att de buden kanske Àr i lÀgsta laget. Mellan 1000kr och 1500kr.
Vill dĂ€rför kolla med er hĂ€r i trĂ„den vad ni anser att rimliga priser för dessa borde vara. Ăr det enligt buden eller vad kan jag förvĂ€nta mig?
Kanske jag som Àr helt fel ute som tror att de Àr vÀrda mer men sÄ kanske inte Àr fallet?