Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det lÄter allt lite lÄgt. De tvÄ första skulle jag begÀra kring 2000-2500kr för. Förutsatt att det endast Àr klockan. Jag sÄlde en hÀrjad C022 med nytt batteri och tryckt tÀt för 1800 kr i höstas. Kanske nÀrmare 3000kr? Testa lite högre och sondera terrÀngen, och kanske gÄ ner lite om intresset Àr svalt.MÄste höra med alla intresserade. Jag har fÄtt bud pÄ alla mina klockor ovan men kÀnner att de buden kanske Àr i lÀgsta laget. Mellan 1000kr och 1500kr.
Vill dĂ€rför kolla med er hĂ€r i trĂ„den vad ni anser att rimliga priser för dessa borde vara. Ăr det enligt buden eller vad kan jag förvĂ€nta mig?
Kanske jag som Àr helt fel ute som tror att de Àr vÀrda mer men sÄ kanske inte Àr fallet?
HÀrlig, men fel bild pÄ baksidan vaGoddag allihopa!
Bilder pÄ dagens Aqualand frÄn mitt hÄll. FÄr inte ha den pÄ mig pga OWG Mars men nÄgra bilder kan jag ÀndÄ bjuda pÄ.
à h nej, nu börjar jag misstÀnka vad som kan ha hÀnt.HÀrlig, men fel bild pÄ baksidan va
Fast boetten ser ju svart ut?à h nej, nu börjar jag misstÀnka vad som kan ha hÀnt.
Jag hade ju ca 25 klockor inne för batteribyte. NÄgon av mina stÄlenzos hade ju stainless steel boettlock och jag var fundersam över detta och nu har denna vanliga Aqualand ett base metal. TÀnk om de rÄkat sÀtta fel pÄ fel sÄ att sÀga.
Ja, du har rĂ€tt i det. DĂ„ Ă€r det ju nĂ€stan Ă€nnu vĂ€rre. NĂ„gon har polerat bort coatingen pĂ„ en stĂ„lenzo. Ăr bara lite kvar. Ni Ă€r sĂ„ uppmĂ€rksamma! Tack!Fast boetten ser ju svart ut?
AjdĂ„, det var ju inte bra! TĂ€nkte först att du bara kanske tagit fel bild och lagt inJa, du har rĂ€tt i det. DĂ„ Ă€r det ju nĂ€stan Ă€nnu vĂ€rre. NĂ„gon har polerat bort coatingen pĂ„ en stĂ„lenzo. Ăr bara lite kvar. Ni Ă€r sĂ„ uppmĂ€rksamma! Tack!
Men vem gör nÄgot sÄnt?
Det Àr dÀrför den ser sÄ blank ut kanske?
DĂ„ flyger den under radarn och ses som en âvanligâ Aqualand fast bĂ€raren har vetskap om att det Ă€r en Enzo och kan ta av sig den och visa coatingen om nĂ„gon undrar.AjdĂ„, det var ju inte bra! TĂ€nkte först att du bara kanske tagit fel bild och lagt in
Men ja, det kan sÄklart förklara blankheten. Folk Àr sÄ mÀrkliga, precis som du sÀger, vem skulle vilja det?
Tror jag Àr runt 35 Är försen till det hÀr partyt, men vilken klocka! Armbandet var dock lite för hÄrt för den hÀr landkrabban, förslag pÄ alternativa band tas tacksamt emot, mÄste dock finnas inom EU.
Zuludiver italian rubber strap by Bonetto Cinturini
Zuludiver har Àven Nato straps i en mÀngd olika fÀrger och utföranden.
Riktigt bra kvalité till rimliga priser!
Schyssr! Var köper man dessa inom EU?Zuludiver italian rubber strap by Bonetto Cinturini
Zuludiver har Àven Nato straps i en mÀngd olika fÀrger och utföranden.
Riktigt bra kvalité till rimliga priser!
Tack!https://www.royalstraps.se/ kanske kan fixa?
SĂ€ljes - ROYAL STRAPS - KS DEAL !! PREMIUM COLLECTION ENDAST 495KR !!
Hej alla pĂ„ KS :cool: VĂ€lkommen till ROYAL STRAPS hĂ€r pĂ„ Klocksnack. HĂ€r kör vi speciella erbjudanden endast för medlemmar pĂ„ KS JUST NU KAN DU SOM MEDLEM KĂPA VĂ R ABSOLUT STĂRSTA NYHET I BUTIKEN !! NYA PREMIUM COLLECTION FĂR ENDAST 495KR ( BUTIKSPRIS 695KR ) Royal Straps Premium Collection...klocksnack.se
Underbar.Lite bilder sÄ hÀr till helgen pÄ en fantastiskt fin Titan Enzo. Min sista.
Trevlig helg!
Snyggt! Men vilken klockaffÀr var det?Till min stora förvÄning hittade jag ett gummi hos min lokala klockaffÀr. Rundat mot caset och förböjt mot handleden. Allt jag önskade. Som sammet mot handleden och nu mÀrks knappt klockan lÀngre. Bingo! (FrÄga mig inte vilket mÀrke det Àr för det visste dom inte ens sjÀlva).
Ahhh, sorry... bor pÄ spanska solkusten. Har gott om smÄ affÀrer som denna.Snyggt! Men vilken klockaffÀr var det?