musthaveisofrane
Basic
Lustigt.. Jag köpte min hÀromveckan frÄn ur&pen och fick den gamla versionen, utan manual i en enkel pappersbox?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÀrkligt. Online eller i butik? Jag köpte min online. Hade nÀstan hellre haft den gamla, tycker triangeln ser bÀttre ut pÄ den.Lustigt.. Jag köpte min hÀromveckan frÄn ur&pen och fick den gamla versionen, utan manual i en enkel pappersbox?
jÀkligt frÀck fÀrg pÄ gummit, vart har du hittat det?Sommar gummit pÄ
Lite frÀsigt faktiskt. https://watchwear.se/produkt/gummi-diver-turkos/jÀkligt frÀck fÀrg pÄ gummit, vart har du hittat det?
OjdÄ jag visste inte att det fanns ens.. mÄste kolla pÄ minaDe dÀr stÄltuberna som sitter i Aqualand-originalgummit och Àr tÀnkta som förstÀrkning för bandstiften Àr ju lite smarta, men har nÄgon hÀr hittat nÄgot eftermarknadsband som tar dessa eller slopar ni dem helt?
Nu har jag kollat med ur&penn. Allt Àr i sin ordning! Klockan Trycktestas i fabrik dÀrav logdata pÄ ny klocka (nÀstintill identisk djup nÀr jag jÀmförde med tvÄ klockor i butik) Citizen har slutat med manual och anvÀnder idag en enklare singel ask. Jag kan varmt rekommendera ur&penn kundsupport och personal i nacka butiken jag hade möjlighet att vÀlja mellan den nya ringen eller den Àldre. Jag tycker att den Àldre varianten Àr klassiker och snyggareMÀrkligt. Online eller i butik? Jag köpte min online. Hade nÀstan hellre haft den gamla, tycker triangeln ser bÀttre ut pÄ den.
Enkel pappersbox och kan inte minnas att manual följde med sĂ„ det gjorde den antagligen inte Ăven med ett litet nagg pĂ„ djupmĂ€taren, sĂ„ nĂ„gon som inte varit sĂ„ försiktig pĂ„ lagret. Men vĂ€ldigt liten sĂ„ orkade inte krĂ„ngla med att skicka tillbaka.
Detsamma förstÄs! Vad Àr det för gummi du har pÄ din gamla C0:a?Hoppas att ni fÄr en fin sommar Aqualanders!