Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snubblade över denna idag!
![]()
Hade en nÀstan likadan men i TT, nu har jag Àven en i stÄl
Nu behöver jag en C022 i stÄl...sedan kÀnns det ok
Edit: mÄste ha den m orange tavla ossÄ....
Ja det har blivit nÄgra och nu kan det vÀl kvalificeras som samling.Vilken trevlig samling du fÄtt till! Nu lÀngtar jag hem till min Aqualand!
Snubblade över denna idag!
Hade en nÀstan likadan men i TT, nu har jag Àven en i stÄl
Nu behöver jag en C022 i stÄl...sedan kÀnns det ok
Edit: mÄste ha den m orange tavla ossÄ....
Tack!Grattis! Ăr du helt sĂ€ker pĂ„ att det kommer kĂ€nnas ok? CO22 two tone dĂ„, ser ingen pĂ„ bilden?![]()
Tack!
Skall berÀtta en hemlighet.....har en liggande i en lÄda pÄ vinden, dock inte hittat den pÄ npgra Är, men nÄgonstans dÀr uppe skall en ligga
Hur fan kan en Enzo gÄ för 400 och en analog för 2800kr.....
Skulle sitta fint med tre tripplarSkönt, dÄ kÀnns det ok för mig ocksÄ! En hÀrlig CO22-trippel vore ju inte fel
Man ska inte kolla pÄ gamla priser... blir galen...
Two-tone heter nog C023, om man ska vara petig.... LOOSERGrattis! Ăr du helt sĂ€ker pĂ„ att det kommer kĂ€nnas ok? CO22 two tone dĂ„, ser ingen pĂ„ bilden?![]()
Snyggt. Hur gick det med gummit? Köptes nÄgot nytt?
Two-tone heter nog C023, om man ska vara petig.... LOOSER![]()
Jag har ju ett gult tropic liknande och det svarta originalgummit har jag inte Ànnu hunnit bearbeta med Àttika (mÄste köpa det, tack för pÄminnelsenSnyggt. Hur gick det med gummit? Köptes nÄgot nytt?
Snart blir jag galen pÄ mitt bandstiftsbekymmer. Var till ur&penn igÄr men de ville skicka ivÀg klockan till sin urmakare för montage av nya bandstift. Herregud. Gick till en annan urmakare i nÀrheten, han kunde bestÀlla hem till ett pris av 150 kr styck! Gick till nÀsta urmakare, han verkade inte förstÄ varför jag mÄste ha sÄ tjocka stift och tyckte att jag kunde ta ett par med tunnare Àndar: "De sitter ju kvar ÀndÄ".
Vad i hela h-e, Àr det ett skÀmt eller? Ska jag behöva skrota klockan för att jag inte hittar nya bandstift? Har kollat twente(o) pÄ ebay, inte ens han har.
Snart blir jag galen pÄ mitt bandstiftsbekymmer. Var till ur&penn igÄr men de ville skicka ivÀg klockan till sin urmakare för montage av nya bandstift.
Har du inte hittat nÄgra stift Ànnu ? . Ta kontakt med klockgrossisten .http://www.citizenwatch-global.com/network/europe.html. Kolla pÄ sweden lÀngre ner pÄ sidan . Dom borde kunna hjÀlpa dig ?
Ska kolla om jag hittar ett mailadress sen jag servade min Citizen .
Vad skall det vara för stl, eller dra en bild pÄ vilken klocka skall jag se om jag har nÄgot liggandesSnart blir jag galen pÄ mitt bandstiftsbekymmer. Var till ur&penn igÄr men de ville skicka ivÀg klockan till sin urmakare för montage av nya bandstift. Herregud. Gick till en annan urmakare i nÀrheten, han kunde bestÀlla hem till ett pris av 150 kr styck! Gick till nÀsta urmakare, han verkade inte förstÄ varför jag mÄste ha sÄ tjocka stift och tyckte att jag kunde ta ett par med tunnare Àndar: "De sitter ju kvar ÀndÄ".
Vad i hela h-e, Àr det ett skÀmt eller? Ska jag behöva skrota klockan för att jag inte hittar nya bandstift? Har kollat twente(o) pÄ ebay, inte ens han har.
Vad skall det vara för stl, eller dra en bild pÄ vilken klocka skall jag se om jag har nÄgot liggandes
Hade tyvÀrr inget dÀr, sorry.Schysst, du fÄr gÀrna se efterDet Àr till en JP2004, 24 mm och om jag mÀtt rÀtt ska de vara 2 mm diameter med 1,2 mm diameter Àndar (eller om det Àr 1,1 kanske). Just den diametern pÄ Àndarna verkar vara omöjlig att hitta.
![]()
Hade tyvÀrr inget dÀr, sorry.
Schysst, du fÄr gÀrna se efterDet Àr till en JP2004, 24 mm och om jag mÀtt rÀtt ska de vara 2 mm diameter med 1,2 mm diameter Àndar (eller om det Àr 1,1 kanske). Just den diametern pÄ Àndarna verkar vara omöjlig att hitta.
[/quote
Tror jag har original bandstift till denna liggande pÄ verkstaden, vilken bredd pÄ bandet.
Kan kolla i helgen om du inte löst det Àn.
Införskaffade tvÄ zulu sÄ provkör det gröna i afton. KÀnns helt okej.
Införskaffade tvÄ zulu sÄ provkör det gröna i afton. KÀnns helt okej.
![]()
![]()
Riktigt snyggt med den dÀr mörkgröna fÀrgen. FÄr man frÄga var du köpt bandet? Den gör sig riktigt bra pÄ zulu, Aqualanden![]()