Sorubim
Guld
Ja, verkar som att modellnamnet Àr "JP1010-00Y"... en jÀkla massa bilder hÀr:
http://www.aspersand.com/ebay/auctions/watches/citizen/JP1010-00Y.html
TvÄ sidor tillbaka i trÄden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, verkar som att modellnamnet Àr "JP1010-00Y"... en jÀkla massa bilder hÀr:
http://www.aspersand.com/ebay/auctions/watches/citizen/JP1010-00Y.html
Tackar.TvÄ sidor tillbaka i trÄden.
Tackar.
20 mm luggar va?
Tackar Scaramanga för denna!
Börjar du redan bli otÄlig! Du har ju bara varit utan Aqualanden en vecka!
En frÄga: Visst Àr det sÄ att Àldre Aqualand inte har nÄgon lysmassa över det digitala fönstret vid klockan 12 - eller Àr jag helt ute och seglar???
Haha, nja, inte saknar jag vÀl exakt just den dÀr klockan Det blev bara sÄ uppenbart nÀr jag hade mekkvÀll i garaget att jag inte hade nÄn quartzbeater att sÀtta pÄ armen.
Ja, de tidigare har inte lysmassa ovanför det digitala fönstret. De nyare JP2000 med skruvad boettlock kom ca -99.OK!
Vill förtydliga mitt inlÀgg hÀr ovan. Kanske det har nÀmnts förut i trÄden, men saknar de tidiga Agualand klockorna lysmassa över det digitala fönstret klockan 12, nÀr isÄfall lanserades lysmassan? Jag vet att det Àr en nördfrÄga men ÀndÄ kul att veta!
Min beater
Tack. Jag tycker den Àr riktigt fugly haha men den gör sitt som beater och dykklocka. Jag tycker de pvd:ade ringarna bidrar till tooligheten pÄ nÄtt sÀtt men du kanske har rÀtt, kanske ska testa pÄ band med stÄlringar...JÀklar vad den fÀrgkombon funkar bra. Det enda som stör lite Àr att ringarna pÄ zulut Àr pvd, det hade varit snyggare med stÄl. Hela paketet kommer bara att se grymmare ut ju mer slitet det blir ocksÄ.
Nope, köpt i USASweeeet! Ăr Enzon köpt inom forumet? Jag letar fortfarande efter en sĂ„n (dock inte till vilka fantasipriser som helst).
Ordningen ÄterstÀlld [emoji2]
Vad hundan Scaramanga! Ăr det första generationen eller varför en likadan som innan!
Sweeeet! Ăr Enzon köpt inom forumet? Jag letar fortfarande efter en sĂ„n (dock inte till vilka fantasipriser som helst).
NÄgon vÀnlig sjÀl som vet eller har lust att mÀta diametern pÄ hÄlen för bandstiften i bandhornen pÄ JP2004 (antar att det Àr samma pÄ JP2000)? Har lyckats paja fjÀdern i bÄda stiften. Hade bara ett par 24mm hemma och de var för tunna för hÄlen, kÀnns inte helt bra att anvÀnda dem dÄ. Har heller inget skjutmÄtt att mÀta med. Kanske nÄgon som har tips pÄ var man kan bestÀlla nÄgra som passar?
Bump pÄ denna dÄ jag fortfarande undrar!Hörni boys! Det svarta original gummit som satt pÄ min klocka nÀr jag ropade in den luktar typ inrökt. Det gÄr inte att ha det pÄ sig dÄ handleden luktar likadant efter nÄgra timmar
Jag har handspritat, kokat, parfymerat, fryst in, men nada biter pÄ skiten
Ăr det bara att kasta?
Vad skall du mer testa....köp nyttBump pÄ denna dÄ jag fortfarande undrar!
SlÀnger Àven in en bild pÄ min beater tagen i detta nu...
Ja du, finns inte mÄnga rumsrena alternativ kvar faktiskt...Vad skall du mer testa....köp nytt
Kanske ska prova Àtticka? Fungerar mot andra lukter typ i kylen och sÄ.. Mvh Husmor!Ja du, finns inte mÄnga rumsrena alternativ kvar faktiskt...
NÀ jag fortsÀtter att köra den pÄ camonato och gul tropic men ville kolla om det svarta originalgummit gick att rÀdda. Det verkar dÄ inte som det
Har en grym pÄ lÀnk, om du Àr intresserad, slÀng ivÀg ett pm.Suttit och lÀst hÀr till och frÄn och blivit sugen sÄ slog till pÄ en C022 pÄ ebay. Blir mina första Aqualand det dÀr.