Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Postmannen kom med denna idag
Jo den var ok, lite rost verkar det dock vara i djupmÀtaren och vridringen sitter stenhÄrt....orubblig alltsÄKul! Ser ju utt at vara riktigt vÀlbevarad den dÀr.
Ja den Àr kÀnslig för dÄliga batterierHittar inte inlÀgget, men Àr det skillnad mellan olika batterier till Aqualanden! KrÀver den tyngre (kvalitetsbatterier)?
Ja den Àr kÀnslig för dÄliga batterier
TACK Gummo för den trevliga pratstunden och bandet och heads up dÄ denna kom ut pÄ sÀlj.
/quote]
Tack sjÀlv! Trevligt och kul att du hann fÄnga den
Köp!Har blivit sugen pÄ denna model som jobb-beater: Citizen Aqualand Diver Depth Meter Promaster JP2004-07E JP2004. Kostar 2600kr ny pÄ creationwatches.
Tycker ni att den Àr vÀrd de pengarna eller ska man kika efter begagnat?
Har blivit sugen pÄ denna model som jobb-beater: Citizen Aqualand Diver Depth Meter Promaster JP2004-07E JP2004. Kostar 2600kr ny pÄ creationwatches.
Tycker ni att den Àr vÀrd de pengarna eller ska man kika efter begagnat?
Det tycker jag, Aqualands Àr grymt vÀlbyggda. TÄl i princip allt, vilket förklarar varför det finns sÄ mÄnga fungerande frÄn 80/90-talet Àn idag.
Those Were the daysKöp! Kolla Àven eBay. Köpte min sprillans i somras för 1550kr frÄn Singapore nÀr dollarn var lÀgre.
Du kan Àven koka gummit i Àttika
Man lĂ€gger in gummit, sĂ„ har man ett fĂ€rskt gummi nĂ€r nĂ€sta sĂ€song kommer. Jag brukar dock föredra att ha rödlök i inlĂ€ggningen.Varför vill man göra detta? Ăr det för att fĂ„ gummit rent?
Skivad morot ossÄMan lÀgger in gummit, sÄ har man ett fÀrskt gummi nÀr nÀsta sÀsong kommer. Jag brukar dock föredra att ha rödlök i inlÀggningen.
Ropade in klockan med armband pĂ„ auktion, armbandet luktar inrökt och jag har provat med allt det vanliga men inget har hjĂ€lpt. Nu blev jag tipsad om detta och provar. Bra att ni börja skriva om det för jag hade glömt bort bandet haha ska gĂ„ och titta till det nu!Varför vill man göra detta? Ăr det för att fĂ„ gummit rent?
Hoppas det funkar!
Eftersom jag Àr hemma med feber har jag tid till detta Desmond_Malone
Funkade sÄdÀr. Finns kvar en svag stank av det inrökta samt att den nu luktar Àttika men dÄ jag kommer stanna hemma imorgon ocksÄ sÄ ska jag följa Compiss rÄd och koka det i Àttika och sedan koka det igen i vatten och hoppas pÄ att fÄ bort all lukt.Hoppas det funkar!
Jag har inte hunnit anvÀnda det mycket alls pga stanken men av det lilla jag kunde kÀnna var det inte alls obekvÀmt men ska bli kul att prova en lÀngre tid.Underbart att lÀsa att sÄn omsorg lÀggs ner för att fÄ ordning pÄ det som jag tycker Àr vÀrldens mest obekvÀma klockarmband
Gummi eller zulu! Nedan en gammal bild pĂ„ min pĂ„ zulu.Vad rekommenderar ni för armband till Aqualand? Ăr det bara gummi som gĂ€ller eller funkar den med nĂ„got annat?
Jag har inte hunnit anvÀnda det mycket alls pga stanken men av det lilla jag kunde kÀnna var det inte alls obekvÀmt men ska bli kul att prova en lÀngre tid.