• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

SlÀnger in lite bilder pÄ min nuvarande trio. FÄr se vilken/vilka som fÄr stanna...

Grymt fin trio det dÀr! Jag klurar pÄ om din C022a har fÄtt en ny tavla vid nÄgot tillfÀlle. Kollade precis pÄ min och texten pÄ urtavlan, den promaster-symbolen och ramarna runt tim-index Àr silvergrÄ pÄ den. Texten "200M" Àr dock guldfÀrgad.

Grymt fin trio det dÀr! Jag klurar pÄ om din C022a har fÄtt en ny tavla vid nÄgot tillfÀlle. Kollade precis pÄ min och texten pÄ urtavlan, den promaster-symbolen och ramarna runt tim-index Àr silvergrÄ pÄ den. Texten "200M" Àr dock guldfÀrgad.

Tack! Kan mycket vÀl vara sÄ att den blivit utbytt. Har faktiskt inte tÀnkt pÄ den skillnaden, men nÀr du pÄpekar det, sÄ Àr det ju en uppenbar skillnad :)

Ja du, finns inte mÄnga rumsrena alternativ kvar faktiskt... ;)

NÀ jag fortsÀtter att köra den pÄ camonato och gul tropic men ville kolla om det svarta originalgummit gick att rÀdda. Det verkar dÄ inte som det :(
Om du skall köpa nytt rekommenderar jag orginalgummi, alla andra efterliknande band jag testat Àr pissdÄliga.

Dom Àr goa! :)

20141230_141301.jpg

M
Grattis, vÀlvÄrdad eller Àr den ny?

Tillbaka
Topp