Seriös eller ironisk?Kanske ska prova Àtticka? Fungerar mot andra lukter typ i kylen och sÄ.. Mvh Husmor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Seriös eller ironisk?Kanske ska prova Àtticka? Fungerar mot andra lukter typ i kylen och sÄ.. Mvh Husmor!
Varför inte testa? Ătticka absorberar lukt, en klassiker i tex ett gammalt kylskĂ„p. In med ett glas med Ă€ttika och lukten försvinnerSeriös eller ironisk?
DĂ„ tackar jag dig för tipset ska prova, Ă„terkommer med resultat.Varför inte testa? Ătticka absorberar lukt, en klassiker i tex ett gammalt kylskĂ„p. In med ett glas med Ă€ttika och lukten försvinner
SlÀnger in lite bilder pÄ min nuvarande trio. FÄr se vilken/vilka som fÄr stanna...
Grymt fin trio det dÀr! Jag klurar pÄ om din C022a har fÄtt en ny tavla vid nÄgot tillfÀlle. Kollade precis pÄ min och texten pÄ urtavlan, den promaster-symbolen och ramarna runt tim-index Àr silvergrÄ pÄ den. Texten "200M" Àr dock guldfÀrgad.
Om du skall köpa nytt rekommenderar jag orginalgummi, alla andra efterliknande band jag testat Àr pissdÄliga.Ja du, finns inte mÄnga rumsrena alternativ kvar faktiskt...
NÀ jag fortsÀtter att köra den pÄ camonato och gul tropic men ville kolla om det svarta originalgummit gick att rÀdda. Det verkar dÄ inte som det
Pax enzo om den flippas...
Snabbt svarOm du skall köpa nytt rekommenderar jag orginalgummi, alla andra efterliknande band jag testat Àr pissdÄliga.
Skall du flippa en c22a?Har en grym pÄ lÀnk, om du Àr intresserad, slÀng ivÀg ett pm.
Helt rÀtt. TÀnkte pÄ Àttika idag och skulle tipsa dig om det men sÄg att det var gjort redan.
Grattis, vÀlvÄrdad eller Àr den ny?Dom Àr goa!
M
Grattis, vÀlvÄrdad eller Àr den ny?
SÄg i en annan trÄd precis att du har original lÀnken pÄ hehe.
Men frÄgan kvarstÄr Gummo =)
Nu Àr jag ocksÄ med i klubben
VĂ€lkommen!
BÀsta klubben pÄ hela KS!!! Ibland förirrar sig nÄn med riktigt dÄlig klocksmak in i den hÀr trÄden och skriver att de tycker Aqualand Àr en ful klocka men oftast Àr det bra folk hÀr 'Grattis till hÀrlig klocka.
Ny trippel
Ta en nummerlapp...Grattis!
Jag vill stÀlla mig först i kön som spekulant om/nÀr den Enzon ska flippas.