Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alla Àr original eller nÄgon form nyare original kanske.Kan det bli för mycket?
Vilka gummiband Àr det, original? De ser lite smÀckrare ut.
Grym men du mÄste ha en stÄl ocksÄ!Fasiken sÄ nöjd man Àr med denna! SÄ glad att det blev en TT och inte stÄl och bandet gör hela klockan sÄ magisk. SÄ mycket klocka för pengarna.
NÀhÀ! Gillar mer nÀr det Àr lite spretigt i samlingenGrym men du mÄste ha en stÄl ocksÄ!
Sant! TvÄton kan man ju ha pÄ Nobelfesten med.NÀhÀ! Gillar mer nÀr det Àr lite spretigt i samlingen
Vet nÄgon om det Àr 22 eller 24mm vid bandhornen?Efter ett par dagar med denna börjar villhöver kÀnslan komma pÄ en till..
24Vet nÄgon om det Àr 22 eller 24mm vid bandhornen?
Trodde jag med!@Staafen Ska du ha fler Aqualands? Trodde du hade nÄtt en milstolpe med förra veckans köp
Ăr det inte en in en ut? Jag kan ta den vĂ€nstra ifrĂ„n dig!
Fyra dagar senareâŠ
Japp, dÄ har man en tvÄton! Blev inte en C023 den hÀr gÄngen, men Àr lika nöjd ÀndÄ! Riktigt cool version detta, tydligen tidigt exemplar av den nya designen.
Tack @Staafen för det! Och kul med ett gummi ocksÄ!
Min trio:
Jag har hört en in en in men det kanske Ă€r fel?Ăr det inte en in en ut? Jag kan ta den vĂ€nstra ifrĂ„n dig!
Ăr det inte en in en ut? Jag kan ta den vĂ€nstra ifrĂ„n dig!
Haha hÀr har det varit enkelriktat i flera Är sÄ den Äker nog ingenstansJag har hört en in en in men det kanske Àr fel?
Haha! VÀrt ett försök ialllafall!Haha hÀr har det varit enkelriktat i flera Är sÄ den Äker nog ingenstans
Vad Àr det för Är pÄ den dÀr? Efter 1997 iaf. ser jag.Min enda Vattenland fÄr tjÀnstgöra idag!
Hahah Nice! Ska du sÀlja mig en
2015 enligt förra Ă€garen: https://klocksnack.se/threads/dödsaqualandâą.51010/Vad Ă€r det för Ă„r pĂ„ den dĂ€r? Efter 1997 iaf. ser jag.
HĂ€rlig patina pĂ„ den dĂ€r! Bra pris.2015 enligt förra Ă€garen: https://klocksnack.se/threads/dödsaqualandâą.51010/
Ska lÀmna den pÄ glasbyte och sÀtta pÄ en ny vridring tror jag.