• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

⚓⚓⚓
20221108_145209-01.jpeg
Vilken threesome đŸ€©

Hur gĂ„r det för dig @jappdapi? 😃
Oj sÄg detta nyss. Precis hemkommen frÄn vÀstra Afrika och ÀndÄ har klockan inte dykt upp. Trodde jag skulle hÀmta den glatt i dag ifrÄn ombudet men nix sÄ var inte fallet. SÀljaren har skickat den och postnord kunde inte leverera vilket resulterat att jag fÄr vÀnta pÄ en avi
 Trist

Oj sÄg detta nyss. Precis hemkommen frÄn vÀstra Afrika och ÀndÄ har klockan inte dykt upp. Trodde jag skulle hÀmta den glatt i dag ifrÄn ombudet men nix sÄ var inte fallet. SÀljaren har skickat den och postnord kunde inte leverera vilket resulterat att jag fÄr vÀnta pÄ en avi
 Trist
SÄg dig utanför ombudet idag!

i-ll-be-waiting-nacho-libre-ij5d7npbjldtnd2j.gif

Ameeeen sluttttaaa terrorisera en!!!!!

Första intrycket Ă€r mycket bra. Bandet Ă€r betydligt skönare Ă€n de andra jag testat. Mycket nöjd och förhoppningsvis en keeper 😍
C504A79D-9C7F-4D14-9855-101249AFD837.jpeg
Ser hemskt ut, jag kan ta den istÀllet!
SkÀmt sÄ sido, ser ut som ett riktigt trevligt exemplar, hoppas du blir nöjd med den. Du kommer sÀkert vilja ha fler varianter snart :)

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp