GÄr inte att rösta lÀngre?
Men vilka bilder du tar Jobbar du som fotograf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÄr inte att rösta lÀngre?
SÄg att tiden löpte ut strax efter att jag postade hÀr, vad synd!GÄr inte att rösta lÀngre?
Men vilka bilder du tar Jobbar du som fotograf?
Riktigt bra. Farligt att se sÄdana bilder. FÄr ju en att vilja ha allt man ser nÀr det Àr sÄ braSÄg att tiden löpte ut strax efter att jag postade hÀr, vad synd!
Stort tack, vad glad jag blir att du tycker det. Jag jobbar inte som fotograf pÄ heltid men gör lite smÄjobb dÄ och dÄ.
Haha, alla goda ting Àr tre! Fast dÄ mÄste din icke-Enzo-samling fÄ en till.... Vad synd!Jag köpte min andra Enzo idag och började timmarna efter att tÀnka "det vore lite roligt med en Enzo-trippel!" Man Àr ju inte helt hundra!
NÀ bara 99 sÄ köp en Enzo till sÄ blir du 100.Jag köpte min andra Enzo idag och började timmarna efter att tÀnka "det vore lite roligt med en Enzo-trippel!" Man Àr ju inte helt hundra!
Haha, alla goda ting Àr tre! Fast dÄ mÄste din icke-Enzo-samling fÄ en till.... Vad synd!
Ni Àr verkligen stöttande, det kÀnns bra!NÀ bara 99 sÄ köp en Enzo till sÄ blir du 100.
Ja det Àr det man har vÀnner till funderar faktiskt pÄ att stödköpa enNi Àr verkligen stöttande, det kÀnns bra!
Tsck sÄ mycket.
De nada!Tsck sÄ mycket.
Rykten gÄr att @Staafen redan Àr pÄ vÀg till Brasilien för att köpa upp lagret...
Bara 7000kr alltsÄ!
Aj dÄ.. jag tÀnkte den översatt till SEKBara 7000kr alltsÄ!
Jag har haft lite kontakt med en kille som sÀljer Aqualand dÀr och de Àr svindyra. En Enzo kostar mellan 10-20 tkr.
Det Àr i Real sÄ ca 1,94 kr.Aj dÄ.. jag tÀnkte den översatt till SEK
Blir vÀldigt lÀcker och nedtonad nyans av titanet Riktigt snygg! (Och som alltid otroligt bra bilder)Jag mÄste sÀga att denna verkligen överraskat mig positivt. Jag köpte den och tvÄ till och tÀnkte inte ens att jag skulle behÄlla den utan det var en annan jag var ute efter i paketet. Nu en vecka senare eller vad det Àr sÄ har jag knappt burit nÄgon annan.
Aqualand Duplex Titan Ref. C506-S016088.
Stort tack, vad roligt att du gillar bilderna. Jag hÄller med, fÀrgen pÄ boetten och ihop med grönt band blev snyggt! Bra pÄ originalgummit med sÄklart.Blir vÀldigt lÀcker och nedtonad nyans av titanet Riktigt snygg! (Och som alltid otroligt bra bilder)
Jag har hört att det Àr en av varje som gÀller men kan ha fÄtt fel information?Börjar inse att det Àr TT som gÀller.. nÄgon som vill byta en TT mot en ett Är gammal i stÄl? Pma mig.
SÄ Àr det, helst en av varje frÄn de olika generationerna ocksÄ!Jag har hört att det Àr en av varje som gÀller men kan ha fÄtt fel information?
Jag har hört att det Àr en av varje som gÀller men kan ha fÄtt fel information?
Sliten? Den Àr ju nÀstan NOS!Trevlig helg Aqualanders! Jobbar pÄ att bli lika sliten som TT
Haha det hÄller jag med om bara om jag fÄr sÀga det samma om mig sjÀlv!Sliten? Den Àr ju nÀstan NOS!
Trevlig helg pÄ dig!