Haha, @Staafen köper sÀkert nÄgon av dig!Man var tvungen att köpa tre Regal först...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, @Staafen köper sÀkert nÄgon av dig!Man var tvungen att köpa tre Regal först...
Efter Tidlös sÄ Àr faktiskt Regal ett av mina favoritmÀrken.Haha, @Staafen köper sÀkert nÄgon av dig!
Haha, precis! TÀnkte vÀl detEfter Tidlös sÄ Àr faktiskt Regal ett av mina favoritmÀrken.
Viktigt att hÄlla stilen Àven pÄ annandagen, som kan vara Ärets sjavigaste dag.@AndersM Stilig mÄndag
Haha, underbart!Gott Nytt hörni! Throwback till nyÄrsafton 1993. Aqualand till smokingen Àr fint!
Tackar tackarStort grattis till bra smak och vÀlkommen till KS bÀsta trÄd!
Jag meddelar Berns att du kör Aqualand i mars.Tackar tackar
Har faktiskt lurkat runt en del hÀr i kulisserna sÄ den goda stÀmningen har jag redan noterat
Inte omöjligt faktisktJag meddelar Berns att du kör Aqualand i mars.
Vad roligt, jag tÀnkte nog ha Aqualand jag med.Inte omöjligt faktiskt
Har ju redan vunnit tvÄ Är med min BB58 sÄ det Àr ingen direkt utmaning kÀnner jag. Paneraien vann jag ocksÄ med ett Är men med konsekvensen att den sÄldes
Vilket band anses vara skönast till Aqualanden? Jag har förstĂ„tt att originalet Ă€r âsĂ„dĂ€râ sĂ„ det fĂ„r nog ligga kvar i lĂ„dan. PĂ„ just nu sitter nĂ„got isofrane liknande som kĂ€nns helt ok faktiskt. Fick Ă€ven med nĂ„gon typ av nato/mn som jag Ă€r lite nyfiken pĂ„
HÄll i dina hÀstar! Inte bestÀmt mig till 100% Ànnu att det verkligen blir AqualandenVad roligt, jag tÀnkte nog ha Aqualand jag med.
Jag har ett gummi frÄn Strapcode som Àr riktigt skönt och gör att klockan bÀrs lite mindre. Det pÄ full lumen. De andra tvÄ Àr grymma med.
Jag har inte alla hÀstar hemma men hÄller i de jag har tills det Àr dags för uppsnack!HÄll i dina hÀstar! Inte bestÀmt mig till 100% Ànnu att det verkligen blir Aqualanden
MÄste ju kÀnna in den lite med vardagsklÀdsel osv först. Men jag sÀger inte nej nu iaf. Blev sugen pÄ att fixa ett schysst canvas nu ocksÄ faktiskt Lite typiskt att jag sÄlt nÀstan alla 24mm straps jag hade nÀr pannan fick lÀmna
Visst Àr det riktigt roligt att @Burnman ska köra Aqualand och att han bestÀmt sig första dagen han Àger klockan.
Haveston har en ganska unik take pÄ nato dÀr ena keepern Àr rörlig. De Àr dessutom single pass. Deras canvas Àr top notch PÄ andra bilden dÀr ser man att keepern nÀrmast klockan inte Àr fixerad.HÄll i dina hÀstar! Inte bestÀmt mig till 100% Ànnu att det verkligen blir Aqualanden
MÄste ju kÀnna in den lite med vardagsklÀdsel osv först. Men jag sÀger inte nej nu iaf. Blev sugen pÄ att fixa ett schysst canvas nu ocksÄ faktiskt Lite typiskt att jag sÄlt nÀstan alla 24mm straps jag hade nÀr pannan fick lÀmna
Vad roligt, jag tÀnkte nog ha Aqualand jag med.
Jag har ett gummi frÄn Strapcode som Àr riktigt skönt och gör att klockan bÀrs lite mindre. Det pÄ full lumen. De andra tvÄ Àr grymma med.
Haveston har en ganska unik take pÄ nato dÀr ena keepern Àr rörlig. De Àr dessutom single pass. Deras canvas Àr top notch PÄ andra bilden dÀr ser man att keepern nÀrmast klockan inte Àr fixerad.
Mitt Àr ett M-1944C CANVAS STRAP 24mm. Hardware Finish : Brushed
Haha, . Har ju typ 8 veckor pÄ mig att kÀnna in klockan sÄ absolut fullt möjligt
Visst Àr det riktigt roligt att @Burnman ska köra Aqualand och att han bestÀmt sig första dagen han Àger klockan.
Roligt att du gillar bandet!
Ser riktigt bra ut. Det stuket jag Àr ute efter. Men Àven single pass bygger ju lite till pÄ höjden dÀrav att jag funderar pÄ ett vanligt canvas strap. Men snyggt som fan pÄ den klockanHaveston har en ganska unik take pÄ nato dÀr ena keepern Àr rörlig. De Àr dessutom single pass. Deras canvas Àr top notch PÄ andra bilden dÀr ser man att keepern nÀrmast klockan inte Àr fixerad.
Mitt Àr ett M-1944C CANVAS STRAP 24mm. Hardware Finish : Brushed
Köpte detta,hÀr pÄ forumet. Det Àr ifrÄn tyska Eluit. Mjukt och följsamt inte lika tjockt.AngÄende band, finns det nÄgra bra i originalstuk fast med soft gummi att fÄ tag pÄ numera? GÀrna med no decompression limits.
Edit: Hittade ett pÄ ebay. 19:50 eur ink. frakt frÄn italien. Hoppas det Àr lite mjukare Àn original.