Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en trevlig Aqualand! Jag har den dÀr med och gillar den verkligen. De har inte backlight tyvÀrr, lite synd.
Fick hem min första Aqualand idag. Riktigt riktigt schysst, till och med gummit Àr helt OK.
En frÄga dock; har inte displayen backlight? Det tog jag för givet att de har.
Riktigt bra pris!Tips! SjÀlv sugen!
Tips! SjÀlv sugen!
Riktigt bra pris!
Lite olika.Ăr pĂ„ g att bestĂ€lla ett canvas till min aqualand. StĂ„r i valet och kvalet mellan beige-aktigt och typ olivgrönt. Ni som har bilder med olika canvas pĂ„. SlĂ€ng gĂ€rna upp de hĂ€r sĂ„ kanske jag kan fĂ„ lite hjĂ€lp pĂ„ traven och komma fram till beslut. Just nu lutar det Ă„t beigeton men jag Ă€r verkligen inte sĂ€mre Ă€n att jag kan Ă€ndra mig.
Tack! Smaken Àr ju bekant som baken. Men imho Àr det mittersta snyggast! Alla var fina och passade bra tycker jag men sett till personliga preferenser blir det nog lite beigeaktigtLite olika.
Har för mig att jag gjorde det nÀr jag hade en pÄ varje pÄ vÀg till en klocktrÀff en gÄng. Det kanske var ovana men tyckte inte att det var sÄ skönt iaf.NÄgon som bÀr sitt Aqualand JP pÄ höger arm? Hur upplever ni den isf (tÀnker djuptryck sensorn ) .
Tackar för input
Vad Àr de högra för band?Vad roligt, jag tÀnkte nog ha Aqualand jag med.
Jag har ett gummi frÄn Strapcode som Àr riktigt skönt och gör att klockan bÀrs lite mindre. Det pÄ full lumen. De andra tvÄ Àr grymma med.
Det har @Gummo tillverkat av en gammal spÀnnrem som han hittat i ett dike haha! Finns bara tvÄ tillverkade och det andra Àr kvar hos Gummo.Vad Àr de högra för band?
Returnera innan den skickat och lÀgg om ordern!BestÀllde en JP2007 frÄn Ur&Penn för en vecka sen men den har fortfarande inte skickats.... .
Synd, missade student 10% tipset.
Skrev sms till numret som UVfoto betalade mig via i hopp om att fĂ„ köpa tillbaka min jp2004. Ăn sĂ„ lĂ€nge Ă€r det radiotystnad.. Vill verkligen stĂ€lla upp med en AL!Vilka Ă€r pĂ„ att köra OWG med Aqualand?
Gick det att somna med den lysandes?
Natti natti
Jag Ă€r sugen... Eller kanske en ĂNNU knasigare Promaster. Vi fĂ„r seVilka Ă€r pĂ„ att köra OWG med Aqualand?
olivgrön nato passar fint:Ăr pĂ„ g att bestĂ€lla ett canvas till min aqualand. StĂ„r i valet och kvalet mellan beige-aktigt och typ olivgrönt. Ni som har bilder med olika canvas pĂ„. SlĂ€ng gĂ€rna upp de hĂ€r sĂ„ kanske jag kan fĂ„ lite hjĂ€lp pĂ„ traven och komma fram till beslut. Just nu lutar det Ă„t beigeton men jag Ă€r verkligen inte sĂ€mre Ă€n att jag kan Ă€ndra mig.
@Feskarn / Watchwear har fina 24mm tycker jag.Jag Ă€r taggad pĂ„ ett bra canvas till min JP2007-17W. Ăr det nĂ„gon som sitter inne pĂ„ ett bra tips pĂ„ 24mm band?