• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
859387B4-E2F4-4EF9-ACD6-34D909BC73F0.jpeg
ED86ECCE-BF82-4318-AA51-4F4CBAC996C4.jpeg

Fick hem min första Aqualand idag. Riktigt riktigt schysst, till och med gummit Àr helt OK.

En frÄga dock; har inte displayen backlight? Det tog jag för givet att de har.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Är pĂ„ g att bestĂ€lla ett canvas till min aqualand. StĂ„r i valet och kvalet mellan beige-aktigt och typ olivgrönt. Ni som har bilder med olika canvas pĂ„. SlĂ€ng gĂ€rna upp de hĂ€r sĂ„ kanske jag kan fĂ„ lite hjĂ€lp pĂ„ traven och komma fram till beslut. Just nu lutar det Ă„t beigeton men jag Ă€r verkligen inte sĂ€mre Ă€n att jag kan Ă€ndra mig.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Är pĂ„ g att bestĂ€lla ett canvas till min aqualand. StĂ„r i valet och kvalet mellan beige-aktigt och typ olivgrönt. Ni som har bilder med olika canvas pĂ„. SlĂ€ng gĂ€rna upp de hĂ€r sĂ„ kanske jag kan fĂ„ lite hjĂ€lp pĂ„ traven och komma fram till beslut. Just nu lutar det Ă„t beigeton men jag Ă€r verkligen inte sĂ€mre Ă€n att jag kan Ă€ndra mig.
Lite olika.
IMG_20220908_182154.jpg
IMG_20221019_100900.jpg
IMG_20221031_140006.jpg
 

DEGAL

Cartier
2-Faktor
NÄgon som bÀr sitt Aqualand JP pÄ höger arm? Hur upplever ni den isf (tÀnker djuptryck sensorn ) .
Tackar för input
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
NÄgon som bÀr sitt Aqualand JP pÄ höger arm? Hur upplever ni den isf (tÀnker djuptryck sensorn ) .
Tackar för input
Har för mig att jag gjorde det nÀr jag hade en pÄ varje pÄ vÀg till en klocktrÀff en gÄng. Det kanske var ovana men tyckte inte att det var sÄ skönt iaf.
 

dzlDave

Panerai
BestĂ€llde en JP2007 frĂ„n Ur&Penn för en vecka sen men den har fortfarande inte skickats.... đŸ’€.
Synd, missade student 10% tipset.
 

ludde28

Omega
Är pĂ„ g att bestĂ€lla ett canvas till min aqualand. StĂ„r i valet och kvalet mellan beige-aktigt och typ olivgrönt. Ni som har bilder med olika canvas pĂ„. SlĂ€ng gĂ€rna upp de hĂ€r sĂ„ kanske jag kan fĂ„ lite hjĂ€lp pĂ„ traven och komma fram till beslut. Just nu lutar det Ă„t beigeton men jag Ă€r verkligen inte sĂ€mre Ă€n att jag kan Ă€ndra mig.
olivgrön nato passar fint: 20230106_143513-01.jpg
20230105_100427-01.jpg
 

Marand

Cartier
2-Faktor
Jag Ă€r taggad pĂ„ ett bra canvas till min JP2007-17W. Är det nĂ„gon som sitter inne pĂ„ ett bra tips pĂ„ 24mm band?
 
Topp