Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
100%Visst Àr det en Aqualand som Ted har pÄ sig i Morgonstudion? Mycket bra! SvÄrt att fÄ en bra bild, men tror jag Àr rÀtt ute!
PĂ„ originalgummit, i tv, till kostym. My man.
Nördar:
Jag lÄnar trÄden för en relaterad frÄga. Finns den runda promastern utan djupmÀtare med quartz och full lume?
Prövade Aqualanden idag och gillar den, men kommer ÀndÄ dyka med bottomtimer och vetifan om jag kan ha en klocka som bÀr sÄ stort till vardags.
Nej, jag tÀnker pÄ NY-serien. Ingen djupmÀtare, men Àr intresserad av Full Lume och quartz.Menar du en JP1010-00W? Kan vara knepig att fÄ tag pÄ. Har djupmÀtare som (nÀstan) alla andra Aqualand men den Àr mindre Àn den pÄ de klassiska modellerna.
Nej, jag tÀnker pÄ NY-serien. Ingen djupmÀtare, men Àr intresserad av Full Lume och quartz.
HĂ€rligt, klart du ska ha en Aqualand! KlĂ€mde sjĂ€lv pĂ„ en ny idag hos Ur&Penn. Kassörskan gav mig 10% rabatt pĂ„ det redan rabatterade priset 2998:-@-RI- grymma bilder som vanligt! Blivit lite sugen pĂ„ en aqualand igen (5-6ggnâŠ) och kanske blir det ett köp imorgon lokalt. Gillar egentligen de Ă€ldres tunnhet mer men smidigt med ny med för samma pris typ
HÀrligt, klart du ska ha en Aqualand! KlÀmde sjÀlv pÄ en ny idag hos Ur&Penn. Kassörskan gav mig 10% rabatt pÄ det redan rabatterade priset 2998:-
Alltid skönt med en modern Aqualand. Skulle tex aldrig bada med min Enzo Àven om den sÀkert klarar det galant, inte vÀrt risken.
SĂ„ kul! Jag har en tendens att faktiskt behĂ„lla mina Ă€ldre klockor lĂ€ngre Ă€n vad gör med nya. Troligtvis för att dessa handlas med omsorg. Oavsett vad sĂ„ blir det sĂ€kert jĂ€ttebra.@-RI- grymma bilder som vanligt! Blivit lite sugen pĂ„ en aqualand igen (5-6ggnâŠ) och kanske blir det ett köp imorgon lokalt. Gillar egentligen de Ă€ldres tunnhet mer men smidigt med ny med för samma pris typ
- Vilken trioEnzo pÄ NOS-gummit för första gÄngen igÄr.
Tack! Minns inte nu men det Àr iaf en C506 Duplex i titan frÄn 1994. Ska skicka ivÀg den pÄ glasbyte i veckan Àr tanken.- Vilken trio
Ref pÄ den i mitten?
Bra köp, verkligen prisvÀrt! Velcro frÄn Watchwear Àr ett mÄste, riktigt bekvÀmtDet blev en aqualand idag, fick 10% rabatt om jag blev medlem iaf (@-RI-) sÄ landade typ pÄ 2000k med mitt presentkort. PrisvÀrt!
Var rÀtt sugen pÄ den svarta med lumetavlan med men fick bli standard ÀndÄ tillslut, kommer Àga den svarta i sin tid Àr jag dock rÀtt sÀker pÄ. Gummit pÄ de nya Àr ju dock sÄ mkt skönare
Bara till att bestÀlla ett Velcro frÄn watchwear nu
Jag tror att de har en annan ytbehandling eller vad man ska sÀga men Àr inte helt sÀker.NÄgon som vet om boetten Àr ljusare i metallen pÄ den hÀr varianten jÀmfört med originalet? Har efterfrÄgat pris pÄ att bara köpa lÀnken och vÀntar pÄ Äterkoppling. Kommer se mÀrkligt ut om lÀnk och boett inte matchar hyfsat.
NÄgon som vet om boetten Àr ljusare i metallen pÄ den hÀr varianten jÀmfört med originalet? Har efterfrÄgat pris pÄ att bara köpa lÀnken och vÀntar pÄ Äterkoppling. Kommer se mÀrkligt ut om lÀnk och boett inte matchar hyfsat.
Hur ligger det till nu dÄ, Àr det nÄgra som tÀnker köra AL under OWG-March?Vilka Àr pÄ att köra OWG med Aqualand?
Finns risk att jag kör denna! Hinner jag fixa en gammal Navihawk innan dess sÄ blir det den istÀllet.Hur ligger det till nu dÄ, Àr det nÄgra som tÀnker köra AL under OWG-March?
@Flecktarn ?
Eller Àr det för lÀtt ?