Lite nytt inhandlat, en JP2000 frÄn Ur&Penn samt nÄgra band frÄn Watchwear. Nu vÀntar jag pÄ nÄgra svarta spÀnnen frÄn Watchwear ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du köper banden innan klockorna, smart. Ser ut att saknas tvÄ Aqualand dÀr Kul med JP, skillnaden pÄ boetten Àr verkligen stor nÀr man ser dom sÄdÀr.Lite nytt inhandlat, en JP2000 frÄn Ur&Penn samt nÄgra band frÄn Watchwear. Nu vÀntar jag pÄ nÄgra svarta spÀnnen frÄn Watchwear ocksÄ
Bara att gratulera!Jag lovade lÀgga upp bÀttre bilder pÄ de tvÄ NOS CO22 som jag lyckades köpa nyligen. Klockorna mÄ vara NOS men helt oskadade har de inte klarat decennierna hos urhandlaren heller. Det Àr vÀl det som kallas desk diving.
- Fantastiska! SÀg till om du kan tÀnka dig slÀppa den ena. Jag köper gÀrna, snabb och smidig affÀr utlovasJag lovade lÀgga upp bÀttre bilder pÄ de tvÄ NOS CO22 som jag lyckades köpa nyligen. Klockorna mÄ vara NOS men helt oskadade har de inte klarat decennierna hos urhandlaren heller. Det Àr vÀl det som kallas desk diving.
Den ena behÄller jag sjÀlv och den andra vill jag byta mot en svart/guld PVD "Enzo". Men tack för erbjudandet!- Fantastiska! SÀg till om du kan tÀnka dig slÀppa den ena. Jag köper gÀrna, snabb och smidig affÀr utlovas
För mig blir det grÀnsfall. 20+ handled. Precis pÄ grÀnsen till att bli för litet. Kan köpa det dÀr av dig om du vill göra dig av med det. Synd, annars riktigt fint.Velcro pÄ plats, ser ju bra ut framifrÄn men undertill bara jag som fÄr sÄhÀr? BÄde estetiskt fult med 1cm glipa och ivÀgen för allt man tar pÄ sig etc. eller om handen placeras pÄ nÄgot Äker klockan upp frÄn handleden
Kanske har för smal handled?
För mig blir det grÀnsfall. 20+ handled. Precis pÄ grÀnsen till att bli för litet. Kan köpa det dÀr av dig om du vill göra dig av med det. Synd, annars riktigt fint.
Wow, stort grattis! Vad roligt med en till pÄ KS, de Àr ju inte direkt lÀtta att gÄ tag pÄ.DÄ har man blivit med Enzo frÄn 92 dÄ. Saknade min gamla two tone i stÄl, sÄ blev grymt glad nÀr man lyckades nypa den hÀr.
Grymt! HÀrligt att se fler i trÄden. VÀlkommen in i "Enzo-familjen"DÄ har man blivit med Enzo frÄn 92 dÄ. Saknade min gamla two tone i stÄl, sÄ blev grymt glad nÀr man lyckades nypa den hÀr.
Kan kolla vad jag har, drar ett PM om det finns nÄgot skoj som kan tÀnkas bytas bortOlika vÀrldar pÄ handledsmÄtt hehe
Du har inget 24mm band du vill byta med?
Edit: har ocksÄ en duktig mor pÄ att sy sÄ kanske gÄr det att korta det och fÄ en bÀttre passform
Wow, stort grattis! Vad roligt med en till pÄ KS, de Àr ju inte direkt lÀtta att gÄ tag pÄ.
Tack ska ni ha! Glad att fÄ vara med i familjenGrymt! HÀrligt att se fler i trÄden. VÀlkommen in i "Enzo-familjen"
Bonetto gör snarlika fast mycket mjukare.Finns garanterat svar i trÄden men frÄgar ÀndÄ. Tips pÄ gummi i samma stuk som originalet fast mjukare? (Ej silikongummi)
Efter köpte av jp2000 blev jag Ànnu mer sugen pÄ 2007, se om jag gÄr till Ur och Penn i helgen igen och om de kan göra nÄgot pÄ priset. I en liten stad som min Àr det nog, tyvÀrr, hyllvÀrmare dessa klockor sÄ kan ju tyckas chansen finns
Hahaha... SLUTA! Jag dörNÄgon som Àr hÄrd/galen nog att köra OWGM med originalgummi?
Hahaha... SLUTA! Jag dör
LÀtt som en plÀtt!NÄgon som Àr hÄrd/galen nog att köra OWGM med originalgummi?
Ha! Det dÀr gummit rÀknas inteLÀtt som en plÀtt!
MÀh. Originaaal ju!Ha! Det dÀr gummit rÀknas inte
NÄgon som Àr hÄrd/galen nog att köra OWGM med originalgummi?
SÀkertTycker inte det Àr sÄ hemskt ÀndÄ, jag hade nog fixat det men fixar inte owgm istÀllet sÄ blir inget med det
Jag har vetat det hela tiden, det Àr du som Àr tomten!LÀtt som en plÀtt!
Jag har vetat det hela tiden, det Àr du som Àr tomten!
WOW! Fantastiskt finaJag lovade lÀgga upp bÀttre bilder pÄ de tvÄ NOS CO22 som jag lyckades köpa nyligen. Klockorna mÄ vara NOS men helt oskadade har de inte klarat decennierna hos urhandlaren heller. Det Àr vÀl det som kallas desk diving.