Jo. Har testat men flÀrpen blir för lÄng för min smak, och den gÄr nog inte att klippa.Har du provat att trÀ det sÄ hÀr? Jag trodde att det var för stort för mig, men nu funkar det faktiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jo. Har testat men flÀrpen blir för lÄng för min smak, och den gÄr nog inte att klippa.Har du provat att trÀ det sÄ hÀr? Jag trodde att det var för stort för mig, men nu funkar det faktiskt!
NÀ dÄ fransar det nog upp sig tyvÀrr.Jo. Har testat men flÀrpen blir för lÄng för min smak, och den gÄr nog inte att klippa.
Stort tack för tipset @Staafen"Ny" Aqualand pÄ vÀg in
Kul! Fanns tvÄ stycken sprillans nya hos Step in watch center i Stockholm för ett par veckor sedan. Svart och blÄ urtavla, bÄda pÄ lÀnk."Ny" Aqualand pÄ vÀg in
Det Àr ju den!Kul! Fanns tvÄ stycken sprillans nya hos Step in watch center i Stockholm för ett par veckor sedan. Svart och blÄ urtavla, bÄda pÄ lÀnk.
Förstod det nÀr jag lÀste ditt svar, vi citerade samtidigt Kul att den hamnar pÄ forumet.Det Àr ju den!
- NOS, avundsjuk pÄ riktigt"Ny" Aqualand pÄ vÀg in
Finns en NOS kvar med blÄ tavla- NOS, avundsjuk pÄ riktigt
De tar Swish och skickar frÄn butiken med.Finns en NOS kvar med blÄ tavla
- Vill ha svart tavlaFinns en NOS kvar med blÄ tavla
NĂ€men, sicken liten raring!Huvudet upp!
C022 frÄn september 1995.
JÀklar vad roligt att de en boxfÀrsk. Superfin!NÀr jag precis öppnat paketet tidigare idag.
Den gamla tuben plus instruktion hur man skulle öppna denJÀklar vad roligt att de en boxfÀrsk. Superfin!
Kan du inte ta lite mer bilder? Sjukt roligt att se med den tuben och alla papper.NÀr jag precis öppnat paketet tidigare idag.
Kan du inte ta lite mer bilder? Sjukt roligt att se med den tuben och alla papper.
Jag var förbi samma butik igen och de Àr verkligen toppen, vÀldigt bra service.
De har originalgummin till C022 mfl och JP1010, lÀnk till bÄde JP1010 och C0 men de sista saknar ÀndlÀnkar. De servar, byter glas trycktestar m.m. om man vill ocksÄ.
JP1010 med blÄ tavla fanns kvar idag med.
Jag var förbi samma butik igen och de Àr verkligen toppen, vÀldigt bra service.
De har originalgummin till C022 mfl och JP1010, lÀnk till bÄde JP1010 och C0 men de sista saknar ÀndlÀnkar. De servar, byter glas trycktestar m.m. om man vill ocksÄ.
JP1010 med blÄ tavla fanns kvar idag med.
Yes de har original med stÄldetaljer. Inte billigt kanske men ok tror jag, 550kr.Vad tar de för ett originalgummi till C022?
Bor inte lÀngre kvar i Sthlm men vill minnas att de har ett kul utbud men mindre kul priser. Tog för nÄgot Är sedan över 5000kr för en vanlig JP2000-08E vilket Àr minst sagt konstigt med tanke pÄ att Ur&Penn-butiken ett par hundra meter bort tog hÀlften sÄ mycket.