• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Citizen Aqualand C028 Enzo frÄn -91

20230320_092751.jpg
20230320_092741.jpg
20230320_092007.jpg

Jag har ett Bonetto 286 (frĂ„n Zuludiver) och det luktar fortfarande pĂ„tagligt vanilj efter snart tvĂ„ Ă„r. BĂ„de spĂ€nne och keepers Ă€r blĂ€strade och har samma finish som boetten. Tabellen Ă€r tryckt rakt och prydligt pĂ„ min, likasĂ„ att ”N.D. limits” Ă€r tryckt centrerat pĂ„ översta gummidelen precis som pĂ„ originalet.

Finns ju mÄnga varianter av denna band som bÄde efterliknar och Àr betydligt mjukare Àn originalet sÄ det kÀnns ju lite tveksamt att det Àr ett Àkta Bonetto som du erbjuds.

Kolla ocksÄ om undersidan pÄ bandet har samma struktur som original. Bonetto har ocksÄ denna struktur sÄ Àr det slÀtt undertill eller ser annorlunda ut sÄ Àr frÄgan ur vÀrlden.
Tackar! Baksidan har samma typ av struktur som originalet och jag har efter lite research hittat bilder pÄ Bonetto med samma typ av spÀnne som jag har pÄ mitt band. Funderar pÄ om det kan vara nÄgon sorts andrasortering. Har du möjlighet att ta bild pÄ trycket pÄ ditt band? Mitt band Àr ocksÄ lite mattare i ytan Àn originalbandet och Àven lite mattare Àn andra band jag har frÄn Bonetto.

Tackar! Baksidan har samma typ av struktur som originalet och jag har efter lite research hittat bilder pÄ Bonetto med samma typ av spÀnne som jag har pÄ mitt band. Funderar pÄ om det kan vara nÄgon sorts andrasortering. Har du möjlighet att ta bild pÄ trycket pÄ ditt band? Mitt band Àr ocksÄ lite mattare i ytan Àn originalbandet och Àven lite mattare Àn andra band jag har frÄn Bonetto.

6E71926A-E0AD-4BE0-8707-591E40DDF5DC.jpeg

D82773E5-E4FC-4EF4-AD25-3FB7A441CDE7.jpeg

Är sjĂ€lv inte sĂ„ förtjust i de hĂ€r modellerna, men det ligger tvĂ„ JP1010 pĂ„ Tradera om nĂ„gon Ă€r intresserad. Kanske dyker upp ofta, jag vet inte, men tĂ€nker jag tipsar iaf.
Har ej nÄgot med annonserna att göra ska tillÀggas.

Är sjĂ€lv inte sĂ„ förtjust i de hĂ€r modellerna, men det ligger tvĂ„ JP1010 pĂ„ Tradera om nĂ„gon Ă€r intresserad. Kanske dyker upp ofta, jag vet inte, men tĂ€nker jag tipsar iaf.

Riktigt bra priser pÄ bÄda. NÀstan för bra pÄ den med svart tavla.

Var det nĂ„gon i trĂ„den som köpte den med svart tavla? 😃

Tillbaka
Topp