Citizen Aqualand C028 Enzo frÄn -91
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu igen?Citizen Aqualand C028 Enzo frÄn -91
Tackar! Baksidan har samma typ av struktur som originalet och jag har efter lite research hittat bilder pĂ„ Bonetto med samma typ av spĂ€nne som jag har pĂ„ mitt band. Funderar pĂ„ om det kan vara nĂ„gon sorts andrasortering. Har du möjlighet att ta bild pĂ„ trycket pĂ„ ditt band? Mitt band Ă€r ocksĂ„ lite mattare i ytan Ă€n originalbandet och Ă€ven lite mattare Ă€n andra band jag har frĂ„n Bonetto.Jag har ett Bonetto 286 (frĂ„n Zuludiver) och det luktar fortfarande pĂ„tagligt vanilj efter snart tvĂ„ Ă„r. BĂ„de spĂ€nne och keepers Ă€r blĂ€strade och har samma finish som boetten. Tabellen Ă€r tryckt rakt och prydligt pĂ„ min, likasĂ„ att âN.D. limitsâ Ă€r tryckt centrerat pĂ„ översta gummidelen precis som pĂ„ originalet.
Finns ju mÄnga varianter av denna band som bÄde efterliknar och Àr betydligt mjukare Àn originalet sÄ det kÀnns ju lite tveksamt att det Àr ett Àkta Bonetto som du erbjuds.
Kolla ocksÄ om undersidan pÄ bandet har samma struktur som original. Bonetto har ocksÄ denna struktur sÄ Àr det slÀtt undertill eller ser annorlunda ut sÄ Àr frÄgan ur vÀrlden.
Tackar! Baksidan har samma typ av struktur som originalet och jag har efter lite research hittat bilder pÄ Bonetto med samma typ av spÀnne som jag har pÄ mitt band. Funderar pÄ om det kan vara nÄgon sorts andrasortering. Har du möjlighet att ta bild pÄ trycket pÄ ditt band? Mitt band Àr ocksÄ lite mattare i ytan Àn originalbandet och Àven lite mattare Àn andra band jag har frÄn Bonetto.
Japp, man kan vÀl inte fÄ för mÄnga EnzosNu igen?
Magiskt fin!Citizen Aqualand C028 Enzo frÄn -91
TackMagiskt fin!
Wow! Sicket jÀlla skick!Citizen Aqualand C028 Enzo frÄn -91
Najs Nu vill vi se en dagsfÀrsk wristshot
Haha, nÀ nÀ nÀ!Najs Nu vill vi se en dagsfÀrsk wristshot
De hade tavlor löst tidigare och erbjöd sig att byta. Ring och kolla om de kan lösa en svart tavla till den som har blĂ„.JP2000 pĂ„ Tropic idag, prisvĂ€rd klocka! Drömmer om en NOS JP1010 som komplement âŠ
- Min OCD larmar om en okÀnd urmakare öppnar en NOS-klocka och byter urtavla, grejen med NOS Àr ju att den Àr orördDe hade tavlor löst tidigare och erbjöd sig att byta. Ring och kolla om de kan lösa en svart tavla till den som har blÄ.
Om man Àr lite halvfull och kisar med ena ögat kan den blÄ se svart ut.- Min OCD larmar om en okÀnd urmakare öppnar en NOS-klocka och byter urtavla, grejen med NOS Àr ju att den Àr orörd
- BĂ€ttre alternativ Ă€n att byta tavla, men jobbigt att behöva supa sig full varje gĂ„ng den skall anvĂ€ndas âŠOm man Ă€r lite halvfull och kisar med ena ögat kan den blĂ„ se svart ut.
Riktigt bra priser pĂ„ bĂ„da. NĂ€stan för bra pĂ„ den med svart tavla.Ăr sjĂ€lv inte sĂ„ förtjust i de hĂ€r modellerna, men det ligger tvĂ„ JP1010 pĂ„ Tradera om nĂ„gon Ă€r intresserad. Kanske dyker upp ofta, jag vet inte, men tĂ€nker jag tipsar iaf.
Har ej nÄgot med annonserna att göra ska tillÀggas.
Citizen Aqualand Promaster dykarur
Utropspris: 1495 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-03-31 12:45:36. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Citizen aqualand jp1010
Utropspris: 1350 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-03-24 20:54:34. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Var det nĂ„gon i trĂ„den som köpte den med svart tavla?Ăr sjĂ€lv inte sĂ„ förtjust i de hĂ€r modellerna, men det ligger tvĂ„ JP1010 pĂ„ Tradera om nĂ„gon Ă€r intresserad. Kanske dyker upp ofta, jag vet inte, men tĂ€nker jag tipsar iaf.
Har ej nÄgot med annonserna att göra ska tillÀggas.
Citizen Aqualand Promaster dykarur
Utropspris: 1495 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-03-31 12:45:36. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Citizen aqualand jp1010
Utropspris: 1350 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-03-24 20:54:34. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Quartzklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
SiiiiiiVar det nÄgon i trÄden som köpte den med svart tavla?
Bra köp! Riktigt bra pris faktiskt.Siiiiii