Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den lÀnken skulle vara smarrig att ha att variera med.... Köpte den till min C022 i slutet pÄ -90-talet och Ängrar lite nu att jag sÄlde av den död 2019 efter 23Ärs daglig tjÀnst eftersom jag sen i april har en JP2000-08e... tror att en ny originallÀnk gÄr pÄ lika mkt som jag gav för klockan om det nu gÄr att hitta...Godmorgon!
Den gÄr ju att köpa löst om man Àr sugen. Eller köp en -67 och byt band bara.Den lÀnken skulle vara smarrig att ha att variera med.... Köpte den till min C022 i slutet pÄ -90-talet och Ängrar lite nu att jag sÄlde av den död 2019 efter 23Ärs daglig tjÀnst eftersom jag sen i april har en JP2000-08e... tror att en ny originallÀnk gÄr pÄ lika mkt som jag gav för klockan om det nu gÄr att hitta...
Den lÀnken skulle vara smarrig att ha att variera med.... Köpte den till min C022 i slutet pÄ -90-talet och Ängrar lite nu att jag sÄlde av den död 2019 efter 23Ärs daglig tjÀnst eftersom jag sen i april har en JP2000-08e... tror att en ny originallÀnk gÄr pÄ lika mkt som jag gav för klockan om det nu gÄr att hitta...
Strap-monster!
LÀder funkar grymt bra oxÄ!
VÀntar pÄ tvÄ Zulu:s oxÄ, ett grönt och ett svart med orange stripe.
Vad ska du sÀlja?Om nÄn har tips om schysst prisvÀrd (sub 500 svenska pesetas) stÄllÀnk till en JP2000-08e, 24mm, som inte kostar 1400:-?
OBS! Nu till salu pÄ K&SGomorron aqualanders!
Köpa.... Vill ha ut en köpesannons pÄ Momentum Sea Quartz 30.Vad ska du sÀlja?
Helt rÀtt
Jag Àr förtjust! Det Àr en vÀldigt cool klocka. Jag gillar hur den ser ut med tatueringen. Det Àr alltid en utmaning för mig att hitta en klocka som matchar mina tatueringar. Din ser vÀldigt snygg utAqualand & Panerai t-shirt,
riktigt coolt!PĂ„ originalgummi idag
à h vad nice! Var gjorde du detta? Min loka AD ville inte ta emot min gamling. De pÄstod att alla Aqualand med skruvar pÄ baksidan kunde de inte serva lÀngre.Ny packning och trycktestad gamlingen fÄtt lite omsorg
En liten privat uris dÀr jag bor, han Àr 64 Är och drivit eget i hela sitt liv sÄ Àr nog lite skillnadà h vad nice! Var gjorde du detta? Min loka AD ville inte ta emot min gamling. De pÄstod att alla Aqualand med skruvar pÄ baksidan kunde de inte serva lÀngre.
Lyxigt med den förmÄnen! Kul att fÄ kunna bada med den med gott samveteEn liten privat uris dÀr jag bor, han Àr 64 Är och drivit eget i hela sitt liv sÄ Àr nog lite skillnad
JappLyxigt med den förmÄnen! Kul att fÄ kunna bada med den med gott samvete