Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, dÄ fÄr jag vÀl Äterkoppla pÄ det hÀr! Inte alls sÄ positivt som jag först troddeMin C022 Àr just nu ivÀg via AD Ur & Penn. Nya batterier, trycktest och packningar: 550kr. Har inte fÄtt tillbaka den Àn som sagt, men lÄter ju bra
Usch vad trÄkigt. Men du glÀdjas Ät att vi sitter i samma bÄtJaha, dÄ fÄr jag vÀl Äterkoppla pÄ det hÀr! Inte alls sÄ positivt som jag först trodde
HĂ€mtade ut den idag, men möttes direkt av âokej du har inte hört? Delarna har utgĂ„tt hos leverantörenâ. Jaha, men vadĂ„ tvĂ„ batterier och ett trycktest kan de vĂ€l ordna iaf sa jag? Svaret var ânej tyvĂ€rr, det har utgĂ„tt som sagtâ. RidĂ„.
SÄ det blir ett besök hos en uris vid Hötorget (Stockholm) som renoverat en C022 Ät mig en gÄng, alternativt en butik pÄ Drottninggatan som en del skrivit om hÀr innan. SÄ tyvÀrr, inget bra betyder Ät Citizens AD Ur & Penn nÀr det gÀller C022.
Byta batteri sjÀlv?Jaha, dÄ fÄr jag vÀl Äterkoppla pÄ det hÀr! Inte alls sÄ positivt som jag först trodde
HĂ€mtade ut den idag, men möttes direkt av âokej du har inte hört? Delarna har utgĂ„tt hos leverantörenâ. Jaha, men vadĂ„ tvĂ„ batterier och ett trycktest kan de vĂ€l ordna iaf sa jag? Svaret var ânej tyvĂ€rr, det har utgĂ„tt som sagtâ. RidĂ„.
SÄ det blir ett besök hos en uris vid Hötorget (Stockholm) som renoverat en C022 Ät mig en gÄng, alternativt en butik pÄ Drottninggatan som en del skrivit om hÀr innan. SÄ tyvÀrr, inget bra betyg Ät Citizens AD Ur & Penn nÀr det gÀller C022.
Ja, kanske borde fĂ„ tummen ur och fixa det sjĂ€lv⊠RĂ€dd för att rĂ„ka fippla sönder nĂ„got med mina grisklövar bara!Som sagtâŠ. Byta sjĂ€lv gĂ„r bra @McNulty
TĂ€nker du specifikt denna varianten av Aqualand eller Aqualand över lag? Jag Ă€r född -88 och Ă€r frĂ€lst!Ăr det bara vi frĂ„n 60-70 talet som anvĂ€nder dessa eller anvĂ€nda de av yngre generationer ocksĂ„?
TÀnker generellt. Inte just den modellen jag har för dagen.TÀnker du specifikt denna varianten av Aqualand eller Aqualand över lag? Jag Àr född -88 och Àr frÀlst!
Kan slÀppa den ifall nÄgon Àr intresserad, kör mest pÄ min Enzo. Skicka ett meddelande i sÄ fallDagens deskdiver
Född pĂ„ mitten av 80 talet haft flera stycken just nu 2 stĂr det bara vi frĂ„n 60-70 talet som anvĂ€nder dessa eller anvĂ€nda de av yngre generationer ocksĂ„?
Ăr det bara vi frĂ„n 60-70 talet som anvĂ€nder dessa eller anvĂ€nda de av yngre generationer ocksĂ„?
Ăr det bara vi frĂ„n 60-70 talet som anvĂ€nder dessa eller anvĂ€nda de av yngre generationer ocksĂ„?
SpÀnnade o se resultatetLyckades knipa ett ISOfrane pÄ Tradera i veckan. Det Äker pÄ Aqualanden senare ikvÀll!
Första intrycket Àr att kvaliteten Àr vÀldigt hög, sÄ Àn sÄ lÀnge Àr jag mycket nöjd
SpÀnnade o se resultatet
GodMöra!God morgon alla aquas
Snyggt matchatGodMöra!