Nytt gummi in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Jag har faktiskt inte tÀnkt pÄ att den har en vit minutvisare tidigare. Men visst Àr det lite mÀrkligt att de valde nÄgot annat Àn orange pÄ just den modellen med tanke pÄ att orange och blÄ Àr komplementfÀrger.En JP2000-67L för första gÄngen. Tycker den Àr bÀttre IRL Àn pÄ bilderna jag sett, men hade varit kul med en annan fÀrg (orange?) pÄ minutvisaren.
Jo, jag vet inte riktigt hur tankarna har gĂ„tt. Ăr vĂ€l bara den gröna, JP2007-17X, som har orange visare av nĂ„gon anledning. Ja, förutom den klassiska dĂ„.Snyggt! Jag har faktiskt inte tĂ€nkt pĂ„ att den har en vit minutvisare tidigare. Men visst Ă€r det lite mĂ€rkligt att de valde nĂ„got annat Ă€n orange pĂ„ just den modellen med tanke pĂ„ att orange och blĂ„ Ă€r komplementfĂ€rger.
Det Ă€r bara att köra, du kommer inte Ă„ngra dig! LĂ€tt att luras av mĂ„tten pĂ„ förhand med tanke pĂ„ djupmĂ€taren och boettens form i övrigt, men vĂ€rt att minnas Ă€r att vridringen endast Ă€r 38mmKĂ€nner att de Ă€r dags för en riktig beater sĂ„ var och provade denna skönhet idag för första gĂ„ngen och blev Ă€ndĂ„ förvĂ„nad över hur âlitetâ den bars mtp hur stor klockan Ă€r. Blir nog att slĂ„ till sĂ„hĂ€r inför semestern
Skulle ju nĂ€stan vĂ„ga pĂ„stĂ„ att Aqualand Ă€r âthe perfect beaterâ.KĂ€nner att de Ă€r dags för en riktig beater sĂ„ var och provade denna skönhet idag för första gĂ„ngen och blev Ă€ndĂ„ förvĂ„nad över hur âlitetâ den bars mtp hur stor klockan Ă€r. Blir nog att slĂ„ till sĂ„hĂ€r inför semestern
Lika bra att bli owg kÀnns det som. AnvÀnder ju inget annat. Behöver man ens nÄtt annat Àr frÄgan?
Har sÀkert nÄgon begagnad liggandes.Kanske lÄngsökt men ingen som rÄkar ha en ring+bezel liggandes till en C026/Enzo?
Clean, passar bra i vitt!En JP2000-67L för första gÄngen. Tycker den Àr bÀttre IRL Àn pÄ bilderna jag sett, men hade varit kul med en annan fÀrg (orange?) pÄ minutvisaren.
- Men titta, dĂ€r har vi ju en i trĂ„den! Var köpte du den?mycket nöjd med denna, âgun metalâ gör att den sticker ut frĂ„n mina övriga klockor i stĂ„l.
I Italien, Aqualand Ă€r vĂ€ldigt populĂ€rt hĂ€r nere. Bruna, gröna och full lume. De tvĂ„ förstnĂ€mnda Ă€r âlimeted editionâ och sĂ€ljs över disk för 400-430 Euro. Har jag nĂ„got att anmĂ€rka pĂ„ sĂ„ Ă€r det som tidigare nĂ€mnt i trĂ„den, orange sekundvisare alt minutvisare saknas.- Men titta, dĂ€r har vi ju en i trĂ„den! Var köpte du den?
- Tack för svarI Italien, Aqualand Ă€r vĂ€ldigt populĂ€rt hĂ€r nere. Bruna, gröna och full lume. De tvĂ„ förstnĂ€mnda Ă€r âlimeted editionâ och sĂ€ljs över disk för 400-430 Euro. Har jag nĂ„got att anmĂ€rka pĂ„ sĂ„ Ă€r det som tidigare nĂ€mnt i trĂ„den, orange sekundvisare alt minutvisare saknas.