Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„g ju riktigt trevligt utDubbel paketöppning idag. Dels en meka-kvarts frĂ„n Yema och dels ett Kanvas till min 17w som Ă€r gjort av @oddface efter lite diskussioner om fĂ€rgval, mĂ„tt och lite annat. Ăr otroligt nöjd med hur bandet matchar klockan stilmĂ€ssigt. Jag valde att Ă„teranvĂ€nda originallĂ„set. Blev dock lite förvĂ„nad att stiftet som hĂ„ller spĂ€nnet sitter i en liten stĂ„ltub som i sin tur passar tungan till spĂ€nnet. Som tur Ă€r passade allt efter lite trixande. Bandet smalnar alltsĂ„ av frĂ„n 24 till 20mm, Ă€r pĂ„ insidan klĂ€tt med lĂ€der för att vara Ă€nnu komfortablare. Grymt nöjd, men eftersom en ny klocka landat in sĂ„ fĂ„r min aqualand stĂ„ tillbaka ett tag Ă€ven om jag egentligen vill ha den pĂ„ armen just nu.
Har förövrigt ett helt nytt svart kanvas frÄn Barton som jag monterade igÄr efter att jag klagat pÄ att den första leveransen hade en söm som gÄtt upp. Bra det med men som det kÀnns nu byter jag inte tillbaka.