• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Sorubim

Audemars
Ett par bilder hÀr dÄ. Givetvis med filter för maximal effekt :)

20160916_220859-01.jpeg

20160916_220948-01.jpeg
GrÄtt Zulu Àr en vinnare! StenhÄrt.
 

Magnus (Sthlm)

Panerai
2-Faktor
Tack men jag Àr inte ens sÀker pÄ om jag ska behÄlla den. Blev inte kÀrlek vid första ögonkastet. FÄr se hur jag gör.

Är det bonetto gummi du har eller?

Möjligt att det Àr Bonetto men utan vaniljdoft i sÄ fall. SÄldes av Watchgecko som "bomber rubber dive strap" eller nÄgot liknande. Mjukt och skönt. Har för mig de tog rÀtt bra betalt för det.
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
Hur fĂ„r man igĂ„ng djupmĂ€taren? Har testat att drĂ€nka den i handfatet. Är det sĂ„ att trycket Ă€r för litet? Skulle vilja testa djupmĂ€taren men vet inte hur :)
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Hur fĂ„r man igĂ„ng djupmĂ€taren? Har testat att drĂ€nka den i handfatet. Är det sĂ„ att trycket Ă€r för litet? Skulle vilja testa djupmĂ€taren men vet inte hur :)
Jag kör den i poolen men du har ingen regntunna du kan testa den i? Jag kommer inte ihÄg vad minsta djup Àr, har för mig det stÄr i instruktionsboken (om du köpt en ny).
 

RickardW

Cartier
2-Faktor
Jag kör den i poolen men du har ingen regntunna du kan testa den i? Jag kommer inte ihÄg vad minsta djup Àr, har för mig det stÄr i instruktionsboken (om du köpt en ny).
Köpte klockan beggad och fick inte med nÄgot alls tyvÀrr.
FÄr testa poolen nÄgon dag, 1m djup rÀcker de tro?
 
Topp