• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Zee

Cartier
TjĂ€nstgöring i Öregrund.
2016-09-13 14.07.10.jpg
2016-09-13 14.05.37.jpg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Höll just pÄ att byta bort min.......men kunde inte
Tack @theargonaut för den vÀnliga knuffen i rÀtt riktning :)

image.jpeg
LĂ€ste annonsen och tĂ€nkte: va fan hĂ„ller han pĂ„ med.... Över 200 dyk och Ă„r av Ă€ventyr tillsammans för 1500kr. Han mĂ„ste tappat det helt....


Skönt att du tog förnuftet till fÄnga!

Ett tips: sÀlj aldrig den dinkan. Den skall ju gÄ i arv med nÄgon skön berÀttelse!
 

Kello

Omega
LĂ€ste annonsen och tĂ€nkte: va fan hĂ„ller han pĂ„ med.... Över 200 dyk och Ă„r av Ă€ventyr tillsammans för 1500kr. Han mĂ„ste tappat det helt....


Skönt att du tog förnuftet till fÄnga!

Ett tips: sÀlj aldrig den dinkan. Den skall ju gÄ i arv med nÄgon skön berÀttelse!

Ja...vad ska man sÀga, ibland slÄr det slint. Men nu, med lite moralisk support, Äter i det smala spÄret....
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Höll just pÄ att byta bort min.......men kunde inte
Tack @theargonaut för den vÀnliga knuffen i rÀtt riktning :)

image.jpeg
No probs :) Bara skönt att jag hann hindra dig frÄn att begÄ ett vanligt nybörjarmisstag :) Dessa gÄr att serva och hÄlla vid liv lÀnge, vilket du kanske lÀst i denna trÄd. SÄ lÄt den gÄ i arv, med mycket trevlig patina och ffa historia.
 

cRw

Omega
JassÄ @dinkan1337 det var du som han före mig... jaja jag har ju min trotjÀnare kvar iaf, men gillar stÄl bÀttre Àn den guld/stÄl jag har...

Ang band @limbotimbo sÄ Àr nog orginalgummi det som kittlar bÀst enligt mitt tycket.
 
JassÄ @dinkan1337 det var du som han före mig... jaja jag har ju min trotjÀnare kvar iaf, men gillar stÄl bÀttre Àn den guld/stÄl jag har...

Ang band @limbotimbo sÄ Àr nog orginalgummi det som kittlar bÀst enligt mitt tycket.

Haha, sÄ du satt ocksÄ och lurade pÄ den? Otroligt tryck pÄ Aqualands pÄ köp&sÀlj, nu Àr det i alla fall en fÀrre spekulant tills nÀsta tillfÀlle ;)
 
Topp