Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller helt med! Synd bara att sÄ mycket gröt/mat ska fastna i djupmÀtaren
Perfekt klocka för pappaledigheten
Finns det nÄgot vÀrde i en halvt defekt Aqualand? Om det Àr lönt att lÀgga ut en annons? Den analoga delen har ju gett upp.
Ja tyvÀrr, har bytt alla batterierna.SÀker att den gett upp? Sitter tre batterier i de dÀr varav ett Àr till analoga delen. Testa att byta först.
Ja tyvÀrr, har bytt alla batterierna.
Finns det nÄgot vÀrde i en halvt defekt Aqualand? Om det Àr lönt att lÀgga ut en annons? Den analoga delen har ju gett upp.
Ja jag behöver alltid delar till mina...Finns det nÄgot vÀrde i en halvt defekt Aqualand? Om det Àr lönt att lÀgga ut en annons? Den analoga delen har ju gett upp.
Försökte lÀmna som delbyte till Enzo och orka inte skicka bildSer ut som en försÀljningsannonsbild .
Ăr lĂ€nken vĂ€rd att klicka hem? ĂR lite sugen pĂ„ en lĂ€nk till min.
Edit: Hehe - kikade pÄ K/S...
SÀkert nÄn frÄn KS och den hÀr trÄdenDÄlig bild men jag tycker mig se en Aqualand pÄ handleden?
NÀr jag lÀmnade in min aqualand för batteribyte inför badsemestern sÄ frÄgade jag om de kunde trycktesta den... Svaret blev att de INTE gjorde det, med motiveringen att jag har en 15 Är gammal klocka som kan börja lÀcka nÀr som, Àven om den Àr tÀt nÀr den lÀmnar deras butik... Orkade inte tjafsa sÄ jag gjorde bara batteribytet, men undrar om nÄgon hÀr hört samma sak... Sen funderar jag pÄ att serva den med nya packningar mm för att veta att den verkligen Àr tÀt... NÄgon som har ett hum om vad det kostar?
Klockan har ett högt affektionsvÀrde för mig...
Muppar som vÀgrar provtrycka. Det dÀr Àr nya modellen med skruvlock dessutom. StjÀrnUrmakarna brukar ta 150kr att provtrycka.Ser runt ut med blotta ögat
Har du koll pÄ vad det kostar med service? Var kan man göra den? RÀcker det med AD?Muppar som vÀgrar provtrycka. Det dÀr Àr nya modellen med skruvlock dessutom. StjÀrnUrmakarna brukar ta 150kr att provtrycka.
Vet ej tyvÀrr, det Àr Ur & Penn som Àr generalagent och sköter service. Hör med dem vad de tar för ett packningsbyte. Börja med att provtrycka och se om den Àr tÀt. Troligtvis sÄ hÄller den tÀtt och du kan bada/duscha. Ska du dyka Àr det nog vettigt att byta packningar.Har du koll pÄ vad det kostar med service? Var kan man göra den? RÀcker det med AD?
Kan finnas hos Riccardo.Vet ej tyvÀrr, det Àr Ur & Penn som Àr generalagent och sköter service. Hör med dem vad de tar för ett packningsbyte. Börja med att provtrycka och se om den Àr tÀt. Troligtvis sÄ hÄller den tÀtt och du kan bada/duscha. Ska du dyka Àr det nog vettigt att byta packningar.
@Compiss vet du var man hittar packningar till nya modellen?
PMa din adress sÄ kommer lÀnken om du vill haSer ut som en försÀljningsannonsbild .
Ăr lĂ€nken vĂ€rd att klicka hem? ĂR lite sugen pĂ„ en lĂ€nk till min.
Edit: Hehe - kikade pÄ K/S...
Kostymklockan nr 1DÄlig bild men jag tycker mig se en Aqualand pÄ handleden?
Har redan hunnit klicka hem en lÀnk, men bugar Ä de djupaste.PMa din adress sÄ kommer lÀnken om du vill ha