limbotimbo
Basic
IgÄr nÀr jag var pÄ stan gick jag in pÄ Ur & Penn och kollade runt lite och jag hittade en sjukt fin klocka
Vad listar en sÄn hos ur Ä pen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
IgÄr nÀr jag var pÄ stan gick jag in pÄ Ur & Penn och kollade runt lite och jag hittade en sjukt fin klocka
Snygg! Grattis till nyköpet FÄr man den fortfarande levererad i gul dyktub eller Àr det "vanlig" klocklÄda som gÀller?Nyinköpt JP2000, ryktesvis den sista som fanns i butik hos Ur & Penn just nu... fast i webbshopen verkar de finnas kvar sÄ skynda fynda!
TackarSnygg! Grattis till nyköpet FÄr man den fortfarande levererad i gul dyktub eller Àr det "vanlig" klocklÄda som gÀller?
Okej, dÀr ser man! Samma nÀr jag köpte min för nÄgot Är sedan Haha! MÄste sett kul ut! De Àr vÀl inte vana vid sÄ kunniga kunder helt enkeltTackar
Fick tyvÀrr bara en vanlig, enkel pappbox
Tjejen i kassan verkade vÀldigt imponerad över att jag utan tvekan visste vilken av klockorna i butiken jag ville ha, utan att ens bli förevisad funktionerna NÀr jag sa att jag haft nÄgra likadana tidigare sÄg hon dÀremot bara förvirrad ut
Nej sÄ Àr det nog, de har kanske inte det bredaste utbudet för den genomsnittlige Klocksnackaren Trevlig var hon i alla fallOkej, dÀr ser man! Samma nÀr jag köpte min för nÄgot Är sedan Haha! MÄste sett kul ut! De Àr vÀl inte vana vid sÄ kunniga kunder helt enkelt
Precis, sÄ kan det nog vara. Och skÀmt Äsido, trevligt bemötande Àr ju alltid att föredra!Nej sÄ Àr det nog, de har kanske inte det bredaste utbudet för den genomsnittlige Klocksnackaren Trevlig var hon i alla fall
Klippte du den pÄ Tradera hÀromdagen?
NÀ, missat den.Klippte du den pÄ Tradera hÀromdagen?
Sugen? Dra ett PMKlippte du den pÄ Tradera hÀromdagen?
Den "nya" kom Ž92 och Àr i princip oförÀndrad sedan dessFrÄgar igen hÀr i trÄden, Àr det nÄgon skillnad pÄ en splirrans vs en 20Är gammal aqualand?
Jahopp, dÄ Àr man med Aqualand
Första intrycket Àr att gummit Àr katastrof. Stelt, nÀstan omöjligt att fÄ pÄ och alldeles för lÄngt för mina tunna hÀnder. Dessutom Àr hÄllarna i metall livsfarliga.
Klockan i övrigt imponerar. Solid kÀnsla i bÄde knappar och vridring i förhÄllande till priset. Den blÀstrade finishen ihop med blanka detaljer gör den jÀkligt trevlig. Upplever den mycket snyggare i verkligheten Àn pÄ bild.
Nu behövs ett nato och ett zulu att varva med sÄ kan man gÄ pÄ semester. Gummit kommer jag lÀgga pÄ hyllan...
Helt rÀtt med zulu!Sitter och myser med nyförvÀrvet! Helt sjukt trevlig beater - grym karaktÀr och tidlös design. Love it! Har bestÀllt ett grÄtt och ett grönt zulu för att kunna variera lite. Vilket band bÀr ni era Aqualands pÄ?
Kör du pÄ 3-rings eller 5-rings zulu? Har inte landat i vad som Àr snyggast?Helt rÀtt med zulu!
Har lÀnk pÄ min, men det Àr en gammal C022. Om jag Àgde en JP2000 sÄ skulle jag nog köra grÄtt och/eller grönt zulu, den combon Àr grym.
Edit: glömde posta bild...
Generellt sÄ brukar jag klippa bort flÀrpen pÄ zulu. Tycker det blir för tjockt under klockan annars. Men det Àr vÀl en smaksak.Kör du pÄ 3-rings eller 5-rings zulu? Har inte landat i vad som Àr snyggast?
Edit: din CO22 gör sig riktigt bra pÄ lÀnk!
Ser bra ut! Tack sjÀlv!Tack @theargonaut för en kanonaffÀr, Àntligen fick min Aqualand ett syskon!
Fan, jag bra Àlskar dessa klockor..
Tack men harSugen? Dra ett PM