Nu sÄ! Camo tycker jag blev jÀkligt lyckat
Camo Àr grymt! Iaf nÀr de Àr lite bÀttre kvalite och grövre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu sÄ! Camo tycker jag blev jÀkligt lyckat
Tack! Jag kikar!Köp ett bonetto med viklÄs du kan korta sjÀlv, lÀr bli snyggt! Original lÀr iaf vara lÄÄÄngt
Finns vÀl en lÀnk till JP2000 modellen? Men tror bara den finns i stÄl med guldrÀnder. Och svÄr att hitta?Hittade pÄ den glömda skönheten i en lÄda hemma, inköpt i slutet pÄ 90-talet tror jag. Ett batteribyte behövdes naturligtvis men annars i mycket bra skick! Men armbandet har blivit typ helt stelt sÄ inte skön pÄ armen.Har letat lite efter ett armband i stÄl men inte hittat nÄ, vill helst ha ett orginal citizen aqualand armband, nÄn som har tips pÄ
var man kan hitta ett sÄdant?
?
Kör pÄ ett Nato. BÄde snyggt och skönt.Hittade pÄ den glömda skönheten i en lÄda hemma, inköpt i slutet pÄ 90-talet tror jag. Ett batteribyte behövdes naturligtvis men annars i mycket bra skick! Men armbandet har blivit typ helt stelt sÄ inte skön pÄ armen.Har letat lite efter ett armband i stÄl men inte hittat nÄ, vill helst ha ett orginal citizen aqualand armband, nÄn som har tips pÄ
var man kan hitta ett sÄdant?
?
Finns i stÄl. Hade en som följde med min klocka. SÄld hÀr pÄ K&S. DÀremot sÀkert svÄr att hitta.Finns vÀl en lÀnk till JP2000 modellen? Men tror bara den finns i stÄl med guldrÀnder. Och svÄr att hitta?
HÀmtar gÀrna.
BortskÀnkes! NÀra nyskick, 24mm.
Du betalar portot eller hÀmtar i Mölndal.
Snyggt! Klockan jag bar 70% av semesternSÄdÀrja
BortskÀnkes! NÀra nyskick, 24mm.
Du betalar portot eller hÀmtar i Mölndal.