Stiligt! Hoppas banden passar.Var förbi @Ontrackpiraten i Söndags och fick en trevlig pratstund. HÀmtade upp Zulubanden och
gjorde en liten donation till BCF.
PĂ„ Ă„terseende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt! Hoppas banden passar.Var förbi @Ontrackpiraten i Söndags och fick en trevlig pratstund. HÀmtade upp Zulubanden och
gjorde en liten donation till BCF.
VĂ€lkommen!Ăntligen platsar man hĂ€r JĂ€klar vad trevliga dom Ă€r!
HÀr pÄ en silikonrem med orange trÄd. FÄngar upp det orange i minutvisarna.
FörlÄt men ni mÄste sluta förgripa er pÄ era klockor! LÀdernato, kontrastsöm och prÀglat skinn Àr strÀngt förbjudet pÄ Aqualands!Kaffe, Nyhetsmorgon och Aqualand... livet Àr inte sÄ svÄrt dÄ!
FörlÄt men ni mÄste sluta förgripa er pÄ era klockor! LÀdernato, kontrastsöm och prÀglat skinn Àr strÀngt förbjudet pÄ Aqualands!
Mvh
AqualandtrÄdens tillförordnade stilpolis
Fy fan vad bra att du ryter till!FörlÄt men ni mÄste sluta förgripa er pÄ era klockor! LÀdernato, kontrastsöm och prÀglat skinn Àr strÀngt förbjudet pÄ Aqualands!
Mvh
AqualandtrÄdens tillförordnade stilpolis
Hade jag bara haft ett med rÀtt luggmÄtt sÄ absolutely...Ett Navajo pÄ en Aqualand skulle jag vilja se... NÄgon modig?
(SjÀlv avvaktar jag dÄ min Àr hos urmakaren...)
Ett Navajo pÄ en Aqualand skulle jag vilja se... NÄgon modig?
(SjÀlv avvaktar jag dÄ min Àr hos urmakaren...)
Mer skoj Àn ett canvasband blir det inte för min del. Men redan dÀr Àr man farligt nÀra grÀnsen för vad som Àr tillÄtet.Hade jag bara haft ett med rÀtt luggmÄtt sÄ absolutely...
SÄ hÀr blev min Breitling frÄn irakiska flygvapnet
Vad har vi för ref pÄ din klocka?Mer skoj Àn ett canvasband blir det inte för min del. Men redan dÀr Àr man farligt nÀra grÀnsen för vad som Àr tillÄtet.
Bjussar pÄ lite bonus frÄn filmens vÀrld.
Hur kan det bli fel med nÄgot frÄn en urinvÄnare?....Mer skoj Àn ett canvasband blir det inte för min del. Men redan dÀr Àr man farligt nÀra grÀnsen för vad som Àr tillÄtet.
Bjussar pÄ lite bonus frÄn filmens vÀrld.
CO28, pvd-behandlad titan.Vad har vi för ref pÄ din klocka?
Irak, Breitling, Navajo... redig crossover mellan tider och vÀrldsdelar som fÄr det att krulla sig i huvudet pÄ nÄn sÄ enkelspÄrig som jag. En klockornas motsvarighet till kebabpizza med pommes och rÀksalladHur kan det bli fel med nÄgot frÄn en urinvÄnare?....
Dessutom skrivet pÄ ett forum med rÀtt i landet som klarar av att göra en inbakad kebabpizza med ett 90gr skrovmÄl i pizzan... Crossover som bÀst/vÀrstCO28, pvd-behandlad titan.
Irak, Breitling, Navajo... redig crossover mellan tider och vÀrldsdelar som fÄr det att krulla sig i huvudet pÄ nÄn sÄ enkelspÄrig som jag. En klockornas motsvarighet till kebabpizza med pommes och rÀksallad
OcksÄ letat dÀr men fÄtt avstÄ..SÄg en kollega ha en aqualand pÄ jobbet hÀromdagen och blev heltÀnd. Skitcool klocka ju men fattade inte förrÀn jag fick se den live... MÄste ha en sÄ smÄningom tyckte att al0004 var frÀnaste modellen nu nÀr jag tittat runt lite, fÄr se om jag hittar nÄgon till rimligt pris/skick. KÀndes som att priserna pÄ eBay var vÀldigt höga för fina exemplar...
SÄg en kollega ha en aqualand pÄ jobbet hÀromdagen och blev heltÀnd. Skitcool klocka ju men fattade inte förrÀn jag fick se den live... MÄste ha en sÄ smÄningom tyckte att al0004 var frÀnaste modellen nu nÀr jag tittat runt lite, fÄr se om jag hittar nÄgon till rimligt pris/skick. KÀndes som att priserna pÄ eBay var vÀldigt höga för fina exemplar...
OcksÄ letat dÀr men fÄtt avstÄ..
Haha, pmade precis sÀljaren sekunden innan du citerade hÀrLigger en pÄ K&S just nu! https://klocksnack.se/threads/citizen-promaster-fin.80610/