Tack för lÀnk, söker dock modellen med en skÀrm, aqulan j nÄgotLigger en pÄ K&S just nu! https://klocksnack.se/threads/citizen-promaster-fin.80610/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack för lÀnk, söker dock modellen med en skÀrm, aqulan j nÄgotLigger en pÄ K&S just nu! https://klocksnack.se/threads/citizen-promaster-fin.80610/
Du retas inte, du skÀmmer ut dig baraBara för att retas kommer min aqualand pÄ lÀderrem
Regler Àr till för att brytas.... Vissa iafBestÀllde denna pÄ fyllan inatt. Idag kÀnns den för skrikig...
Edit: InsÄg nu att jag Àven brutit trÄdens regel gÀllande kontrastsöm.
Den skulle mÄ bra av nya bandstift. Hur gör man? Tjatar pÄ Ur & Penn tills de ledsnar och skickar ett par?
Loppisfyndade en JP-1010-00W frÄn 1998 (tror jag) hÀromdagen. Bytte batteri idag och den verkar funka utmÀrkt. Hade aldrig funderat pÄ en Aqualand men jag börjar trivas riktigt bra med den. Den skulle mÄ bra av nya bandstift. Hur gör man? Tjatar pÄ Ur & Penn tills de ledsnar och skickar ett par?
Ja, det Ă€r 20 mm. Men det Ă€r ovanligt stora Ă€ndar / hĂ„l. För smala stift gnager liksom pĂ„ hĂ„len i bandhornen.Köp pĂ„ ex royal Straps, bĂ„de billigare och sĂ€kerligen lika bra. Ăr vĂ€ll 20mm luggar?
Ja, det Àr 20 mm. Men det Àr ovanligt stora Àndar / hÄl. För smala stift gnager liksom pÄ hÄlen i bandhornen.
2,5 Àr Seiko va? Vet inte... Jag besökte en Seikourmakare för att testa men de var slut dÀr.Ah ok! Funkar inte de feta 2.5mm?
Annars kolla typ chronograph.com, de kan ha. Eller ur och Penn men lÀr kosta typ 150kr sÀkert (minst), men Àr vÀll vÀrt i slutÀndan
Tycker bandet ser bra utBestÀllde denna pÄ fyllan inatt. Idag kÀnns den för skrikig...
Edit: InsÄg nu att jag Àven brutit trÄdens regel gÀllande kontrastsöm.
Svarar pÄ min egen frÄga efter att jag hittat service manual. Verkar inte vara en lös fjÀder pÄ denna. Skall följa felsökning enligt bild och se vad det blir för resultat!Hej! Idag kom min aqualand fram Det Àr en al0000. Dock verkar ljudet inte fungera, Àr det möjligt att det Àr muteat pÄ nÄgot sÀtt eller kan det vara nÄgot annat problem? LÀste om en fjÀder som var vanlig att tappa bort vid batteri byte, var sitter den och finns det isÄfall reservdel att köpa?@theargonaut har du nÄgon aning?
Hakar pÄ jagBara för att retas kommer min aqualand pÄ lÀderrem
Snyggt!Hakar pÄ jag
Snyggt med lÀder pÄ dessa . Annars Àr jag inte mycket för lÀder pÄ dykare.Hakar pÄ jag
SÄg inte detta förrÀn nu, men skulle ÀndÄ inte kunnat svara pÄ det pÄ rak arm Snyggt fixat! Btw... jag tror man mÄste ha mellanslag innan @ för att pingen ska nÄ fram.Hej! Idag kom min aqualand fram Det Àr en al0000. Dock verkar ljudet inte fungera, Àr det möjligt att det Àr muteat pÄ nÄgot sÀtt eller kan det vara nÄgot annat problem? LÀste om en fjÀder som var vanlig att tappa bort vid batteri byte, var sitter den och finns det isÄfall reservdel att köpa?@theargonaut har du nÄgon aning?
Snyggt! Vill ha ett ocksÄ. Kan du fixa?Ropade hem en "trasig" men med lite nya batterier var den hel igen. Snodde ihop ett band ocksÄ eftersom @Feskarn inte har vett att sÀlja 24mm.
Om jag hade haft mer av den gamla stronken hade du lÀtt fÄtt ett. Ska göra ett med 24mm spÀnne av snuttarna som Àr kvar. Om det blir bra sÄ fÄr du velcrostrapetSnyggt! Vill ha ett ocksÄ. Kan du fixa?