henrikhenrik
Basic
Vart hittar man ett bra 24mm zulu?
Har ett till min aqualand men det Àr fan stenhÄrt....
Har ett till min aqualand men det Àr fan stenhÄrt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hmm..
Skulle ju kunna vara sÄ att jag var grÀs Ànkling förra helgen och försökte hitta pÄ att göra,
allt för att slippa köra dammsugare.
DÀr av den stötdÀmpande förpackningen till detta kÀnsliga ur..
Funderar pÄ att modda ett sÄnt hÀr 26mm band, iofs fortfarande vÄgigt men men det ser mindre ut. Gillar att man fÄr med Promaster loggan ocksÄ.Pojkdrömmen har landat!
Nu gÀller det bara att hitta en bra ersÀttare till originalgummit... hatar sÄnt dÀr vÄgigt gummi
Jag letade intensivt en period inför mitt senaste Aqualandköp (se sid 89 i trÄden) Och för en normalsliten med gummiarmband ca 3-3500:- en mint +4000:- Vill man ha den mer ovanliga med orginal stÄlarmband ca 5000:-. Vill man sen ha en Enzo titan Àr det typ 7-8000:- som gÀller. Men sen som vanligt Àr det ju endast det som nÄn faktiskt betalar som klockan till slut Àr vÀrd. Och glömde! Finns ju nya ocksÄ för 3500-4000:- har jag sett.Korspostar frÄn vÀrderingstrÄden: Vad Àr ett rimligt pris för en begagnad Aqualand ur CO-serien frÄn 90-talet? SvÄrt att fÄ en samlad prisbild pÄ Ebay.
Korspostar frÄn vÀrderingstrÄden: Vad Àr ett rimligt pris för en begagnad Aqualand ur CO-serien frÄn 90-talet? SvÄrt att fÄ en samlad prisbild pÄ Ebay.
Ăr det nĂ„gon hĂ€r pĂ„ KS som köpte denna? sĂ€ljaren verkar ju enligt omdömena pĂ„ Tradera som lite av en bluffmakare.
Den hÀr Enzo sÄldes nyligen pÄ Tradera för 6 323 kr och det var mÄnga budgivare sÄ intresset Àr stort för denna dykare vad det verkar.
Ja, det kan nog vara bra som riktmÀrke men vill man ha en som Àr NOS sÄ fÄr man nog tyvÀrr rÀkna med en större slant.Jag letade intensivt en period inför mitt senaste Aqualandköp (se sid 89 i trÄden) Och för en normalsliten med gummiarmband ca 3-3500:- en mint +4000:- Vill man ha den mer ovanliga med orginal stÄlarmband ca 5000:-. Vill man sen ha en Enzo titan Àr det typ 7-8000:- som gÀller. Men sen som vanligt Àr det ju endast det som nÄn faktiskt betalar som klockan till slut Àr vÀrd. Och glömde! Finns ju nya ocksÄ för 3500-4000:- har jag sett.
Tar gÀrna över gummitPojkdrömmen har landat!
Nu gÀller det bara att hitta en bra ersÀttare till originalgummit... hatar sÄnt dÀr vÄgigt gummi
IgÄr anlÀnde ett paket frÄn @mae.
Vad innehölln dÄ detta mÄnne? En skojig lÀdertingest med okÀnt innehÄll. Skam till sÀgandes mÄste jag erkÀnna att jag först försökte dra isÀr dom tvÄ delarna...dessa var alltsÄ ihopsydda.
Efter ett mindre ingrepp med kniv visade sig innehÄllet.
En aqualand.
Oerhört repig och som kronan pÄ verket, fastsvetsad vridring, precis som utlovat.
Passar som hand i handske pÄ ett slitet Nato.
Ăn sĂ„ lĂ€nge har den fĂ„tt vara med om trallskruvning, sandskottning och förflyttning i sĂ„vĂ€l -92 Toyota Camry som husbil utan mĂ€rkbar tidsavvikelse.
Jag kan Àven meddela att den förvisso Àr tÀt, och djupmÀtaren fungerar, Ätminstone ned till svindlande 1,3m.
Tack sÄ mycket för klockan @mae, jag ska slita den med hÀlsan.
Dykarn pÄ högern, inte oskönt med sensorn i handryggen dÀr?Och en helt fÀrsk
à terkom gÀrna om du hittar nÄt snyggt o bra alternativ till orginalbandetPojkdrömmen har landat!
Japp, 2 band Àr pÄ vÀg, dock kanske inget jÀttekul och spÀnnande.à terkom gÀrna om du hittar nÄt snyggt o bra alternativ till orginalbandet
KÀnner inte av den. UngefÀr som alla paneraier dÀr kronskyddet sitter pÄ höger sida av klockan och bÀrs till 98,5 % pÄ allas vÀnsterhandledDykarn pÄ högern, inte oskönt med sensorn i handryggen dÀr?
NewOldStockĂr det nĂ„n son kan tala on vad NOS stĂ„r för i annonser pĂ„ klockor pĂ„ nĂ€tet.
Finns en sÄn Festina sÄ den Àr kosher.Vad Àr detta för bastard? En Festina-aqualand frankenstein?
Ăr det nĂ„n sorts samarbete mellan Citizen och Festina?Finns en sĂ„n Festina sĂ„ den Ă€r kosher.