• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Compiss

Patek
2-Faktor
Jag gillar denna bilden. Ser ut som om klockan svÀvar i luften. :) (Hur lyckades du med detta?)
Magic....
image.jpeg
image.jpeg
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Skulle stÀlla om datum i dag pÄ Aqualanden. UpptÀcker att den redan har tisdag 1 mars. Smidigt! InnebÀr detta att den har nÄgon form av evighetskalender (eller vad det nu heter)?
 
Lite trött och lat; kan nÄgon tipsa mig var jag kan ordna nytt batteri och trycktesta en Aqualand i Sthlm? Kanske tom prisuppgift?
Samt Àven tips pÄ var man fÄr tag pÄ packningar. Vill minnas att jag hittade ngn sÀljare pÄ ebay för lÀnge sen (tvekade dock pÄ om det bra/rÀtt grejer)... Alla tips tas tacksamt emot. Trevlig kvÀll

1456439499182-1464776069.jpg

/M.M
KlockmÀster i Gallerian.
Skojar inte, typ 250-300 spÀnn kostar det. Klart pÄ nÄgra dagar.
 
  • Like
Reactions: M.M

Sorubim

Audemars
Sorry för tjat i den hĂ€r trĂ„den men fan vad sugen jag Ă€r pĂ„ den hĂ€r varianten av aqualand. Nya eller gamla varianten! Är ju aldrig nĂ„gon till salu typ...
image.jpeg

(Har en skx007 att ge bort om nÄgon vill ge mig en aqualand)
Kollar du tradera? Tycker att det ligger sÄna (av nya och gamla varianten) dÀr titt som tÀtt.
 

Sorubim

Audemars

Compiss

Patek
2-Faktor
Sparka pÄ den som redan ligger ner gör det... Riktig "Compiss"
Eller bara bekrÀfta att det Àr en underbar klocka och bjussa pÄ lite sköna bilder.

Nu ser inte jag riktigt att nÄgon av er ligger för ni letar efter en Aqualand, enzo eller inte. Det Àr inte sÄ att de Àr sÄ jÀvla omöjliga att hitta direkt.

(Hade kunnat sÀlja en till dig men jag ogillar ditt gnÀll, sÄ du fÄr leta vidare)
 

rharrysson

Breitling
Eller bara bekrÀfta att det Àr en underbar klocka och bjussa pÄ lite sköna bilder.

Nu ser inte jag riktigt att nÄgon av er ligger för ni letar efter en Aqualand, enzo eller inte. Det Àr inte sÄ att de Àr sÄ jÀvla omöjliga att hitta direkt.

(Hade kunnat sÀlja en till dig men jag ogillar ditt gnÀll, sÄ du fÄr leta vidare)

SjÀlvklart Àr det inte den svÄraste klockan att fÄ tag pÄ, kalla mig bekvÀm :)

La upp en bytes annons hÀr pÄ K&S nu sÄ kanske nÄn vill byta vÀrldens bÀsta Quartz-beater mot vÀrldens bÀsta automat-beater.

Nu Àr det slut pÄ gnÀllet sÄ kanske det blir en till salu snart ;) haha!
 
Topp