Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har inte hÀngt med i den hÀr trÄden pÄ ett tag men snubblade över det hÀr slÀppet hÀromdagen... Jösses sÄ fin den Àr!I gÄr kom den, Amazon.se höll leveransdatumet! Nu Àr den riktigt instÀlld med analog och digital tid sekundsynkad
Den levererades frÄn Italien, listpriset dÀr Àr tydligen 468 euro. Men dÄ fÄr man nöja sig med tuben utan 40Ärs-texten. Olika i olika lÀnder, i USA tex fÄr man den tydligen i ett Pelicase.
Verkar vara tillverkad i juni i Är - fÀrskvara!
![]()
![]()
![]()
Mot 3 poÀng
![]()
SÄ lÀckra alltsÄ!I gÄr kom den, Amazon.se höll leveransdatumet! Nu Àr den riktigt instÀlld med analog och digital tid sekundsynkad
Den levererades frÄn Italien, listpriset dÀr Àr tydligen 468 euro. Men dÄ fÄr man nöja sig med tuben utan 40Ärs-texten. Olika i olika lÀnder, i USA tex fÄr man den tydligen i ett Pelicase.
![]()
![]()
![]()
![]()
Skönt dopp och dyk i MÀlaren![]()
Dom finns för bra pris pÄ Ur & penn sÄ det gÄr att rÀtta till misstagetFattar inte varför jag sÄlde en sÄdan dÀr förra sommaren
NÄvÀl vanliga Àr helt okej med, pÄ idag för egen del. Ska bestÀlla ett likadant gummi som sitter pÄ i grÄtt eller grÄ camo men svÄrt bestÀmma mig för vilket
![]()
Dom finns för bra pris pÄ Ur & penn sÄ det gÄr att rÀtta till misstaget
ok, kollar sjÀlv pÄ ett svart isofrane!
Tycker det Àr svÄrt att hitta 24mm breda, Har du nÄgot tips pÄ rak arm?Hehe en Aqualand rÀcker, den Àr bra i klassisk utförande med (om Àn lite bÀttre vintage)
Ja iso Àr bra pÄ, haft pÄ Aqualand jag haft innan. Tror dock det numera finns alternativ för 1/5 av pengen i samma kvalité om man inte mÄste ha original![]()
Tycker det Àr svÄrt att hitta 24mm breda, Har du nÄgot tips pÄ rak arm?
Ska testa!TÀnkte watchwear skulle ha men sÄg det inte fanns i 24mm. Om du inte mÄste ha iso Àr dessa bra pÄ (och grymt sköna):
![]()
Gummi Classic FKM - Svart - Watchwear.se
Premium klockarmband av slitstarkt FKM-gummi med borstat spĂ€nne och quick release-fĂ€sten â enkelt att byta utan verktyg. Finns i 19â24 mm.watchwear.se
LÀt ju spÀnnande. BerÀtta mer!Spearfishing seminar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It was fun with the discussion highlighting the advantages/disadvantages of various spearguns and tips. Fish anatomy. The types, sizes, and quantities of fish that are legal to take. Boat trips.LÀt ju spÀnnande. BerÀtta mer!
Har försökt hitta den pÄ amazon, men inte lyckats. Har du lust att skicka lÀnken dÀr du köpte?I gÄr kom den, Amazon.se höll leveransdatumet! Nu Àr den riktigt instÀlld med analog och digital tid sekundsynkad
![]()
![]()
![]()
- Finns inga kvar pÄ amazon.se. Min kom frÄn sÀljaren HORAZERO och de hade bara en.Har försökt hitta den pÄ amazon, men inte lyckats. Har du lust att skicka lÀnken dÀr du köpte?![]()
Ah, det förklarar saken. Tack- Finns inga kvar pÄ amazon.se. Min kom frÄn sÀljaren HORAZERO och de hade bara en.
Kontakta @oddface hÀr pÄ forumet. Han har gjort ett till min Aqualand och ett till en Tuna. Supersköna och han Àr behjÀlplig vad det gÀller fÀrgval.Första dagen pÄ stranden.
KÀnner att jag mÄste ha ett nytt band.
Canvas eller likade, sandfÀrgat. Vad har vi för bra tips?
@Gummo har ett vÀldigt snyggt har jag sett, men har du gjort det sjÀlv?
Badbild.
![]()
"Behöver" ett sommarfrÀscht band till min TT c022. NÄgon som testat dessa frÄn watchwear ? https://watchwear.se/produkt/gummi-grovt-vit/ ?
Tack!Kontakta @oddface hÀr pÄ forumet. Han har gjort ett till min Aqualand och ett till en Tuna. Supersköna och han Àr behjÀlplig vad det gÀller fÀrgval.
Ja det Àr ett gammalt spÀnnband med kardborreband. Men fimpa flÀrpen pÄ ett sladdrigt nato bara eller sÄ ber du @Anders W snida ett snyggt canvas.Första dagen pÄ stranden.
KÀnner att jag mÄste ha ett nytt band.
Canvas eller likade, sandfÀrgat. Vad har vi för bra tips?
@Gummo har ett vÀldigt snyggt har jag sett, men har du gjort det sjÀlv?
Badbild.
![]()
Snyggt, ja jag hade för mig att det var nÄgot sÄdantJa det Àr ett gammalt spÀnnband med kardborreband. Men fimpa flÀrpen pÄ ett sladdrigt nato bara eller sÄ ber du @Anders W snida ett snyggt canvas.
![]()