SBGJ001
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr dom ser ut sÄdÀr sÄ tycker jag att den nya loggan ser grymt bra ut. Skulle det inte stÄ nÄgonting lÀngst ner som pÄ vissa kvartsmodeller sÄ blir det vÀldigt tomt.Var inne hos Klockmaster Hanssons och fotade lite.
SBGH267
SBGJ227
267 Ă€r löjligt bra tycker jag! Samma nya boett som VFA och âSpecialâ modellerna.
Har bara sett Peacock live. Vilken tavla och boett gillar du mest av ovan?Var inne hos Klockmaster Hanssons och fotade lite.
SBGH267
SBGJ227
267 Ă€r löjligt bra tycker jag! Samma nya boett som VFA och âSpecialâ modellerna.
Tavla vs tavla sÄ tycker jag SBGH267 vinner med hÀstlÀngder, fattar inte hur GS lyckas göra sÄ löjligt bra tavlor. Vad gÀller boett sÄ Àr ju SBGJ-boetten nÀst intill en ikon men den nya sbgh-boetten ovan Àr ocksÄ riktigt schysst.Har bara sett Peacock live. Vilken tavla och boett gillar du mest av ovan?
MÄste förbi Hanssons och klÀmma lite
Ăh, vi kör en gissningstĂ€vling.
à h fan, tÀnkte inte pÄ att du va med och gissade..Enkelt!
Hehe, var inte meningen att gissa rÀtt direkt. Eller jo, det var det ju.à h fan, tÀnkte inte pÄ att du va med och gissade..
Ceramics+titanium och en gnutta bling. Kan det vara SBGC013?Ăh, vi kör en gissningstĂ€vling.
Vad har jag köpt? Den som gissar rÀtt kanske vinner nÄgot.
LedtrÄd 2:
Tavla vs tavla sÄ tycker jag SBGH267 vinner med hÀstlÀngder, fattar inte hur GS lyckas göra sÄ löjligt bra tavlor. Vad gÀller boett sÄ Àr ju SBGJ-boetten nÀst intill en ikon men den nya sbgh-boetten ovan Àr ocksÄ riktigt schysst.
StÀmmer bra det! Var tydligen alldeles för lÀtt det hÀr. Iom att @yonsson antagligen redan har priset sÄ fÄr du det. PM:a adress.Ceramics+titanium och en gnutta bling. Kan det vara SBGC013?
Smak Ă€r ju en sak men nu menar jag rent tekniskt. Kolla hur jĂ€kla smĂ„ logotyperna Ă€r pĂ„ tavlan och att varannan ruta Ă€r blank i ljuset utifrĂ„n mönstret. Det Ă€r rĂ€tt sjukt att man kan fĂ„ en sĂ„ grym tavla i denna prisklass. LĂ€gg till sluten sekundvisare vilket jag Ă€r en sucker för sĂ„ har vi en vinnare.HĂ€stlĂ€ngderâŠdet vet jag inte, men kombinationen av de blĂ„ tonerna och guldsekundvisaren tycker jag Ă€r fantastisk. Jag vill dock se mer av SBGR311, den med den bruna versionen av denna tavla. Den Ă€r en dröm.
Bildgoogling pÄ "Grand seiko titanium ceramic gold" och lite scrollande löste biffen. Riktigt fin och hÀftig klocka, grattis!StÀmmer bra det! Var tydligen alldeles för lÀtt det hÀr. Iom att @yonsson antagligen redan har priset sÄ fÄr du det. PM:a adress.
Smak Àr ju en sak men nu menar jag rent tekniskt. Kolla hur jÀkla smÄ logotyperna Àr pÄ tavlan och att varannan ruta Àr blank i ljuset utifrÄn mönstret. Det Àr rÀtt sjukt att man kan fÄ en sÄ grym tavla i denna prisklass. LÀgg till sluten sekundvisare vilket jag Àr en sucker för sÄ har vi en vinnare.
Toppenbra val!! Har sjÀlv alltid haft en god relation till den modellen.StÀmmer bra det! Var tydligen alldeles för lÀtt det hÀr. Iom att @yonsson antagligen redan har priset sÄ fÄr du det. PM:a adress.
Cool klocka, grattis!StÀmmer bra det! Var tydligen alldeles för lÀtt det hÀr. Iom att @yonsson antagligen redan har priset sÄ fÄr du det. PM:a adress.
Tavlan Àr ju tokigt fin. Vet inte om det berodde pÄ att klockan var inplastad men tycker kanske att visarna och index Àr för smÄ/syns för lite mot tavlan.
Toppenbra val!! Har sjÀlv alltid haft en god relation till den modellen.
Tackar! I titan funkar den ju faktiskt trots sin storlek. Cool Àr bara förnamnet.Cool klocka, grattis!
Plasten tar ju sÄklart bort blÀnket i visarna vilket gör att de syns mindre Àn vanligt, detsamma för index, men iom att det hÀnder sÄ mycket med tavlan tycker jag nÀstan att visarna och index mÄste markeras Ànnu mer.. typ bredare index eller nÄgot.PÄ bilden ser det ju vÀldigt knepigt ut... Tittar man pÄ bilder som @yonsson laddat upp verkar visarna inte utgöra nÄgot problem men timmarkeringarna Àr vÀldigt smala ja.