Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det kanske Àr som Einsteins bevisade relativitetsteori som motbevisas av kvant-mekaniken...Underbart med anatomisk touch pÄ frÄgan Jag har kommit fram till att jag gillar lÀngre lÀnk kl 12, kÀnns bra.
RÀtta mig om jag har fel, men motsÀger inte detta att man ska ha lÀngre lÀnk kl 12 i och med att man dÄ behöver lÀngre lÀnk kl 6 eftersom det Àr mer muskler Ät det hÄllet?
Grattis! Det Àr inte den som ligger pÄ K&S, du mÄste ha bönatNyanlÀnd: SBGV009
En klocka som flinar och sĂ€ger âGet the F... out of hereâ nĂ€r man försöker byta band/lĂ€nk med tandpetare
GĂ„ngavvikelse
Vad tycker ni Ă€r rimligt pĂ„ 4 Ă„r gammal klocka 9S65 urverk. Ligger pĂ„ +4s+/-9 dygnet. Ăr vĂ€l fullt rimligt?
AjdÄ, 12 timmar fel. DÄ kanske du mÄste sÀlja den till mig. JÀdrans fin klockaSBGJ003. Som gÄr 12 timmar fel.
Ăr inte inne (Ă€n), men gĂ€llande fabriker sĂ„ stĂ„r det en del pĂ„ deras egen hemsida: https://www.grand-seiko.com/global-en/about/manufacture/Hello GS-folks. Det ligger ju,förmodligen, som bekant nĂ„gra fina GSÂŽare pĂ„ köp och sĂ€lj. Vad vet de invigda om serviceintervall och servicekostnad? Möjligen kan nĂ„gon Ă€ven svara pĂ„ vilka olika fabriker de sĂ€tter ihop sina urverk pĂ„.
mvh "en som stÄr utanför och avundsjukt tittar in ..."
Ah, dĂ€r hade man ju kunna kolla först. TackĂr inte inne (Ă€n), men gĂ€llande fabriker sĂ„ stĂ„r det en del pĂ„ deras egen hemsida: https://www.grand-seiko.com/global-en/about/manufacture/
SÄvitt jag förstÄr japanska taxfreeregler fÄr jag inte pilla pÄ paketet förrÀn jag lÀmnat japan sÄ det Àr locket pÄ tills vidareJa, en klocka!!!
Visa visa!!
SÄvitt jag förstÄr japanska taxfreeregler fÄr jag inte pilla pÄ paketet förrÀn jag lÀmnat japan sÄ det Àr locket pÄ tills vidare
FÄr du royalties nÀr dom anvÀnder din copyright bild?
TyvÀrr inte.FÄr du royalties nÀr dom anvÀnder din copyright bild?