Nu har jag lÀst. Snyyyyyygg... som min fast ÀndÄ inte...Jag skrev lite om min pÄ sid 64, dÀr finns lite fler bilder ocksÄ
*edit sid 63
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu har jag lÀst. Snyyyyyygg... som min fast ÀndÄ inte...Jag skrev lite om min pÄ sid 64, dÀr finns lite fler bilder ocksÄ
*edit sid 63
Grattis! Tror det Àr den Grand-Seikon som lockar aller mest för meg. Fins den til salgs i Sverige, eller mÄste man bestÀlla frÄn Japan?Nytt in idag
SBGX293
Fantastisk! Tror jag sÄg en pÄ FÀltöverstenSbgj227 i sol och med pappas fredagsmys inom rÀckhÄll...
Jag köpte Sbgx093 frÄn klockmÀster i globenGrattis! Tror det Àr den Grand-Seikon som lockar aller mest för meg. Fins den til salgs i Sverige, eller mÄste man bestÀlla frÄn Japan?
Nu kan AD i Sverige bestÀlla Ät dig, om dom inte har modellen hemmaGrattis! Tror det Àr den Grand-Seikon som lockar aller mest för meg. Fins den til salgs i Sverige, eller mÄste man bestÀlla frÄn Japan?
Snyggt riktig cool modell!Nytt in idag
SBGX293
Den Àr mycket bra, grattis!Nytt in idag
SBGX293
Snyggt riktig cool modell!
TackarDen Àr mycket bra, grattis!
Cool! SlÀng pÄ en svart rem pÄ den, blir grymt. Hirsch Pure maybe?Nytt in idag
SBGX293
Köpte min frÄn Magnussons Ur i Göteborg.Grattis! Tror det Àr den Grand-Seikon som lockar aller mest för meg. Fins den til salgs i Sverige, eller mÄste man bestÀlla frÄn Japan?
Japp, ska testa. Blir fint till sol och bad i sommar.Cool! SlÀng pÄ en svart rem pÄ den, blir grymt. Hirsch Pure maybe?
Om det Àr "badbart" band som ska sitta istÀllet för lÀnken tycker jag Hirsch Arne Àr en snyggt alternativ. Jag har inget sjÀlv, men kommer skaffa. Tror @Molle har lagt upp bilder pÄ just GS med ArneJapp, ska testa. Blir fint till sol och bad i sommar.
Arne Àr bra.Om det Àr "badbart" band som ska sitta istÀllet för lÀnken tycker jag Hirsch Arne Àr en snyggt alternativ. Jag har inget sjÀlv, men kommer skaffa. Tror @Molle har lagt upp bilder pÄ just GS med Arne
Hehe, tror han menade Svante.Ăr och hĂ€lsar pĂ„ i yngsta dotterns nya lĂ€genhet. DĂ„ upptĂ€cker jag att hon bor 500 m frĂ„n den hĂ€r affĂ€ren. Pratade med en mycket trevlig o kunnig kille vid namn Joseph Kirk som talade ytterst vĂ€l on nĂ„n âSven from clockmasterâ. Lade till en bild frĂ„n balkongen jag sitter pĂ„ just nu baraför att göra er lite avundsjuka.
Ăr och hĂ€lsar pĂ„ i yngsta dotterns nya lĂ€genhet. DĂ„ upptĂ€cker jag att hon bor 500 m frĂ„n den hĂ€r affĂ€ren. Pratade med en mycket trevlig o kunnig kille vid namn Joseph Kirk som talade ytterst vĂ€l on nĂ„n âSven from clockmasterâ. Lade till en bild frĂ„n balkongen jag sitter pĂ„ just nu baraför att göra er lite avundsjuka.
Högst densamme! Men vem Àr Svante?
Joe i mitten (frÄn Basel).
The man himself. Klockmaster Globen.Högst densamme! Men vem Àr Svante?
Men dom Ă€r ju tre pĂ„ bilden? MisstĂ€nker att det Ă€r jeppen till vĂ€nster dĂ„ âSvenâ enl Joe skulle ha burit en rent magisk guld GS.The man himself. Klockmaster Globen.
Molle, Joe och jag under Baselworld.Men dom Ă€r ju tre pĂ„ bilden? MisstĂ€nker att det Ă€r jeppen till höger dĂ„ âSvenâ enl Joe skulle ha burit en rent magisk guld GS.
Svante har en SBGX218 och han Ă€r inte med pĂ„ bilden. âșMen dom Ă€r ju tre pĂ„ bilden? MisstĂ€nker att det Ă€r jeppen till vĂ€nster dĂ„ âSvenâ enl Joe skulle ha burit en rent magisk guld GS.
Najs!
Debba bilden Àr dock mysigare.
Den Àr för hög vilket irriterar mig och har nu efter 2 veckor fÄtt bÀgaren att rinna över. Utöver det har jag inget att klaga pÄ, good stuff!@zippan sÀker pÄ att det Àr rÀtt beslut att flippa SBGJ003 för en IWC? Tror du gör ett misstag bro!