• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

LÀnge sedan jag postade hÀr, SBGA127, har inte anvÀnt den pÄ nÄgon vecka, sÄ PR Àr inte riktigt uppe i 100% (72 timmar).
Gillar att stÀlla denna klocka exakt och ha lite som referens eftersom tidsavvikelsen Àr sÄ liten, +/- 1 sekund per dag enligt spec.

DSC_0521.jpeg
DSC_0522.jpeg

Hello. Jag undrar om den församlade GS-expertisen kan ge nÄgot utlÄtande om denna

https://www.blocket.se/stockholm/Grand_Seiko_Hi_Beat_GMT__Mt_Iwate__79412559.htm?ca=11&w=1

Är importerad frĂ„n USA med korrekta papper enligt nuvarande Ă€gare, skulle importen vara nĂ„got problem om nĂ„got skulle intrĂ€ffa?
Är tacksam för all hjĂ€lp
/ L
Skall vĂ€l inte vara ngra problem dĂ„ garantin Ă€r WW. Är den uttagen hos AD?
Spontant kÀnns prissÀttningen lite over the top...

Hello. Jag undrar om den församlade GS-expertisen kan ge nÄgot utlÄtande om denna

https://www.blocket.se/stockholm/Grand_Seiko_Hi_Beat_GMT__Mt_Iwate__79412559.htm?ca=11&w=1

Är importerad frĂ„n USA med korrekta papper enligt nuvarande Ă€gare, skulle importen vara nĂ„got problem om nĂ„got skulle intrĂ€ffa?
Är tacksam för all hjĂ€lp
/ L
Den Ă€r vĂ€l minst 10k dyrare Ă€n vad dessa brukar gĂ„ för pĂ„ k&s? Sen vet jag inte den modellen Ă€r sĂ„ svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ egentligen? Är inte limiterad vad jag vet och det dyker upp beggade exemplar till salu dĂ„ och dĂ„.

Den Ă€r vĂ€l minst 10k dyrare Ă€n vad dessa brukar gĂ„ för pĂ„ k&s? Sen vet jag inte den modellen Ă€r sĂ„ svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ egentligen? Är inte limiterad vad jag vet och det dyker upp beggade exemplar till salu dĂ„ och dĂ„.
Tycker personligen det Àr ett sundhetstecken att det Àr dyrare pÄ blocket Àn pÄ KS. Det finns vÀl en viss chans att personen som sÀljer via blocket Àven Àr medlem hÀr? Med det sagt @larsbeg Handla inte begagnat pÄ blocket om du inte har bra koll, bÄde tryggare och billigare hÀr bland vÀnner :)

Tillbaka
Topp