larsbeg
Silver
Inte svÄrsÄld alls skulle jag tro...Ja sÄ Àr det jutÀnkte sÀlja med förköpsförbehÄll isÄfall, sÀljer köparen klockan ska jag fan ha första tjing iaf
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte svÄrsÄld alls skulle jag tro...Ja sÄ Àr det jutÀnkte sÀlja med förköpsförbehÄll isÄfall, sÀljer köparen klockan ska jag fan ha första tjing iaf
![]()
LÀr ju inte vara svÄrsÄld, dÀremot svÄrhittad om du Ängrar dig.![]()
Allt Àr svÄrsÄlt till rÀtt pris!Inte svÄrsÄld alls skulle jag tro...
Kolla med Globen, det bör inte vara nÄgra problem.Kan man fÄ en svensk AD att bestÀlla hem en SBGM227?
Nice. Blir sugen pÄ att prova en mörktavlad SBGJ, tex 231![]()
![]()
SBGJ003/E, mumma.![]()
Den dÀr Àr den absolut snyggaste svarta tavlan alla kategorier tycker jag! Att du lyckas fota den sÄ bra gör ju inget sÀmre heller![]()
![]()
SBGJ003/E, mumma.![]()
Man vill liksom klappa tavlan, eller slicka pÄ den.Den dÀr Àr den absolut snyggaste svarta tavlan alla kategorier tycker jag! Att du lyckas fota den sÄ bra gör ju inget sÀmre hellerJust den tavlan i en 9f skulle vara oslagbar
![]()
à tminstone vill man klappa den och kÀnna ytstrukturen.Man vill liksom klappa tavlan, eller slicka pÄ den.![]()
Man vill liksom klappa tavlan, eller slicka pÄ den.![]()
Varje gÄng du lÀgger upp bilder pÄ den Ängrar jag mig lite att jag inte köpte en nÀr jag var i Japan, minns wow-kÀnslan nÀr jag provade en.![]()
![]()
SBGJ003/E, mumma.![]()
Det Àr en grymt fin dinka Àven om det inte Àr taget med macroobjektiv.Ingen macrobild som de godbitar herr Y lÀgger upp, men men. FÄr plocka fram systemkameran o macroobjektivet nÄgon dag och visa hur blanka visare ser ut under the loupe..
![]()
SBGJ001
Tack! Ja jag Àr jÀttenöjd..Det Àr en grymt fin dinka Àven om det inte Àr taget med macroobjektiv.
Fint spÀnne vart köpte du det och vad Àr det för trevligt band?Smygstartar helgen med ett nytt spÀnne.![]()
SpÀnnet heter DC94AW-BJOO och köptes frÄn Japan (auctions.yahoo.co.jp). Bandet Àr ett Hirsch Merino.Fint spÀnne vart köpte du det och vad Àr det för trevligt band?
Ăr det motsvarande Yonssons med vit tavla?Ingen macrobild som de godbitar herr Y lĂ€gger upp, men men. FĂ„r plocka fram systemkameran o macroobjektivet nĂ„gon dag och visa hur blanka visare ser ut under the loupe..
![]()
SBGJ001
Japp. Förutom att han har den ovanligare 00E-versionen ocksĂ„ (alltsĂ„ köpt pĂ„ GS-fabriken i Japan)Ăr det motsvarande Yonssons med vit tavla?
Och med guldrotor...Japp. Förutom att han har den ovanligare 00E-versionen ocksÄ (alltsÄ köpt pÄ GS-fabriken i Japan)
Kom pÄ att man mÄste posta i denna trÄden med.
![]()
Bra @hook!Kom pÄ att man mÄste posta i denna trÄden med.
![]()
Skall vĂ€l inte vara ngra problem dĂ„ garantin Ă€r WW. Ăr den uttagen hos AD?Hello. Jag undrar om den församlade GS-expertisen kan ge nĂ„got utlĂ„tande om denna
https://www.blocket.se/stockholm/Grand_Seiko_Hi_Beat_GMT__Mt_Iwate__79412559.htm?ca=11&w=1
Ăr importerad frĂ„n USA med korrekta papper enligt nuvarande Ă€gare, skulle importen vara nĂ„got problem om nĂ„got skulle intrĂ€ffa?
Ăr tacksam för all hjĂ€lp
/ L
Den Ă€r vĂ€l minst 10k dyrare Ă€n vad dessa brukar gĂ„ för pĂ„ k&s? Sen vet jag inte den modellen Ă€r sĂ„ svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ egentligen? Ăr inte limiterad vad jag vet och det dyker upp beggade exemplar till salu dĂ„ och dĂ„.Hello. Jag undrar om den församlade GS-expertisen kan ge nĂ„got utlĂ„tande om denna
https://www.blocket.se/stockholm/Grand_Seiko_Hi_Beat_GMT__Mt_Iwate__79412559.htm?ca=11&w=1
Ăr importerad frĂ„n USA med korrekta papper enligt nuvarande Ă€gare, skulle importen vara nĂ„got problem om nĂ„got skulle intrĂ€ffa?
Ăr tacksam för all hjĂ€lp
/ L
Tycker personligen det Ă€r ett sundhetstecken att det Ă€r dyrare pĂ„ blocket Ă€n pĂ„ KS. Det finns vĂ€l en viss chans att personen som sĂ€ljer via blocket Ă€ven Ă€r medlem hĂ€r? Med det sagt @larsbeg Handla inte begagnat pĂ„ blocket om du inte har bra koll, bĂ„de tryggare och billigare hĂ€r bland vĂ€nnerDen Ă€r vĂ€l minst 10k dyrare Ă€n vad dessa brukar gĂ„ för pĂ„ k&s? Sen vet jag inte den modellen Ă€r sĂ„ svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ egentligen? Ăr inte limiterad vad jag vet och det dyker upp beggade exemplar till salu dĂ„ och dĂ„.