• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

Isodor

Audemars
99060696-79E1-4FD6-9007-AD4BA9ED549D.jpeg

Sbgj021.


Trevlig helg!
 

jhes

Omega
Jag kollar ibland forum, och Àr med pÄ nÄgra FB-sidor med fakes, köper inte, Àr dÀr av ren nyfikenhet.
Finns fakes som ivartfall pÄ bild ser vÀldigt bra ut, Àven extrema varianter som R.M, Jacob o co Austronomia osv. Men har aldrig sett en fake av en G.S

Har ni gjort det eller Àr det poleringen dom inte fixar?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag kollar ibland forum, och Àr med pÄ nÄgra FB-sidor med fakes, köper inte, Àr dÀr av ren nyfikenhet.
Finns fakes som ivartfall pÄ bild ser vÀldigt bra ut, Àven extrema varianter som R.M, Jacob o co Austronomia osv. Men har aldrig sett en fake av en G.S

Har ni gjort det eller Àr det poleringen dom inte fixar?
Finns inte. EfterfrÄgan Àr för liten. Har dock sett fakeboetter pÄ vintage seikos.
 

n1tro

Panerai
Den Àr grym, behÄll.
Tror du kan sÀlja ganska lÀtt inom Sverige vid intresse. Har du hittat nÄgot bÀttre?
E
Den Àr grym, behÄll.
Tror du kan sÀlja ganska lÀtt inom Sverige vid intresse. Har du hittat nÄgot bÀttre?
Faktiskt inte letat eller sÄ. Ville vara lite likvid bara, se om man kanske kan finna nÄgot kul.. men frÄgan Àr, vad isÄfall = )
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Ska man sÀlja sin SBGW047? Har en köpare pÄ G i USA. Kommer man Ängra sig gravt ... eller finns det roligare GS?
I mitt tycket Àr det den i sÀrklass voolaste GS. Jag hade dock lite samma problem (som jag gissar att du har) med en tudor date+day jumbo. Jag gillade den men jag anvÀnde den aldrig, sÄ dÄ var det bara pengar i en lÄda. Jag har ett par klockor jag kommer ha svÄrt att sÀlja, men resten Àr bara klockor. Att den Àr svÄr att hitta igen Àr egentligen inget argument att spara den om du inte gillar den.
 

I.Love.Seiko

Breitling
Kan man hoppas pÄ lite normala storlekar frÄn GS pÄ Baselworld. En dykare i 40mm skulle fÄ mig att göra en bakÄtvolt stÄende.
 
Topp