Noob frÄga men jag Àr lite vimsig idag
Vet inte hur garantibeviset frÄn GS ser ut men generellt sÄ kan man, trots oetiskt, fylla i det vid behov.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Noob frÄga men jag Àr lite vimsig idag
Ah det Àr inte min grej tÀnkte kanske att man kunde kontakta ADn I sÄfall och fÄ ett separat skriv.Vet inte hur garantibeviset frÄn GS ser ut men generellt sÄ kan man, trots oetiskt, fylla i det vid behov.
ForsĂ€tter med min monolog Ăr sĂ„ vimsig att jag la ett bud pĂ„ en sĂ„n hĂ€r precis... Min mag kĂ€nsla sĂ€ger att det Ă€r bara pĂ„ bild den ser ut som en SubGmtExplorer Safir bezel med extra allt Ă la GS. Ăr det en trevlig klocka?
Jag Àr fortfarande lite sugen pÄ Sbgj019 men blir lite besviken pÄ 30 m vattentÀt. Helt meningslöst om man Àr pÄ bad/sol semester dÄ jag troligen inte kommer Äka pÄ jobb relaterade affÀrs resor. TÀnkte att lÀnk först var lösning, men icke!I mitt tycke en rörig modell, men har finessen att du kan skruva gmt bezeln kontra andra GS. Sbgj019 som du prata om innan Àr riktigt fin annars sÄ Àr Àven sbgj003 fin i svart!
Den enda klockmodell som kommer undan med hedern i behÄll med 3ATM Àr Speedmaster professional.Jag Àr fortfarande lite sugen pÄ Sbgj019 men blir lite besviken pÄ 30 m vattentÀt. Helt meningslöst om man Àr pÄ bad/sol semester dÄ jag troligen inte kommer Äka pÄ jobb relaterade affÀrs resor.
JÀkligt paradoxalt att kunna flyga till mÄnen med klockan pÄ men att den mÄste av nÀr man skall pÄ bad semester...Den enda klockmodell som kommer undan med hedern i behÄll med 3ATM Àr Speedmaster professional.
Har för mig att de första modellerna hade endast 3ATM !?
@Undersköterskan vet sÀkert svaret.
Haha mÄhÀnda, men just pÄ mÄnen Àr det ju s.a.s begrÀnsat med sjöar !JÀkligt paradoxalt att kunna flyga till mÄnen med klockan pÄ men att den mÄste av nÀr man skall pÄ bad semester...
Den Àr grym!
ForsĂ€tter med min monolog Ăr sĂ„ vimsig att jag la ett bud pĂ„ en sĂ„n hĂ€r precis... Min mag kĂ€nsla sĂ€ger att det Ă€r bara pĂ„ bild den ser ut som en SubGmtExplorer Safir bezel med extra allt Ă la GS. Ăr det en trevlig klocka?
Giftig ormgrup!JÀmförelsebild pÄ nÄgra GS med GMT:
Har lÀst att glaset kan (kunde?) poppa ut om man utsÀtter en vanlig klocka för vakum. DÀrav att speedyn inte Àr vattentÀt.JÀkligt paradoxalt att kunna flyga till mÄnen med klockan pÄ men att den mÄste av nÀr man skall pÄ bad semester...
NÀr du sÀger det sÄ lÄter det bekant dock kÀnns det som ett minimalt problem att lösa med tanke pÄ prestationen runt klockan.Har lÀst att glaset kan (kunde?) poppa ut om man utsÀtter en vanlig klocka för vakum. DÀrav att speedyn inte Àr vattentÀt.
Kan tÀnka mig att ingenjörerna vÀljer den absolut enklaste tekniska lösningen för att sÄ lite som möjligt skall gÄ fel. Men hÄller med i sak...NÀr du sÀger det sÄ lÄter det bekant dock kÀnns det som ett minimalt problem att lösa med tanke pÄ prestationen runt klockan.
Yes finns inte sÄ mycket vatten pÄ mÄnenKan tÀnka mig att ingenjörerna vÀljer den absolut enklaste tekniska lösningen för att sÄ lite som möjligt skall gÄ fel. Men hÄller med i sak...
JÀmförelsebild pÄ nÄgra GS med GMT:
BlÄa Àr titan det stÀmmer och den röda duger fint till aktiviteten du beskrev ovanMen vafan. Den rödtavlade satt jag ju och fickrunkade till igÄr... SÄ jÀvla fin. Och blÄtavlad krono Àr ju skitgrym. Titan va?
SBX 038, visst skicka pm om du Àr intresserad.Vad heter modellen, och tror du den kommer vara till salu nÄn gÄng i framtiden .
Svart struts skulle nog vara snyggt pÄ den dÀr! Eller jazza till det med blÄtt?
Ligger i sÀngen och funderar pÄ A: det perfekta bandet till denna Àr? B: borde jag köpa en modern GS med 9F-verk och varför finns de bara i Japan till vettiga (lÀs passande min plÄnbok atm) priser?
Kolla i USA (Watchrecon exempelvis) ocksÄ - bra priser pÄ begagnade GS. Jag tog hem min SBGA031 dÀrifrÄn, köpte privat med paypal, frakt tog en vecka lite drygt.
Ligger i sÀngen och funderar pÄ A: det perfekta bandet till denna Àr? B: borde jag köpa en modern GS med 9F-verk och varför finns de bara i Japan till vettiga (lÀs passande min plÄnbok atm) priser?
Den kÀnsliga frÄgan Àr om en Àven Äker pÄ merkostnader i form av mons och tull? Den Àr lite trist att ta höjd för Àven om det Àr skitfrÀnt att betala skatt och allt det dÀr..,Kolla i USA (Watchrecon exempelvis) ocksÄ - bra priser pÄ begagnade GS. Jag tog hem min SBGA031 dÀrifrÄn, köpte privat med paypal, frakt tog en vecka lite drygt.
Beror pÄ vem du köper avDen kÀnsliga frÄgan Àr om en Àven Äker pÄ merkostnader i form av mons och tull? Den Àr lite trist att ta höjd för Àven om det Àr skitfrÀnt att betala skatt och allt det dÀr..,
Jo, men det problemet har du ju med Japan ocksÄ. Det kommer ju dÄ och dÄ ut GS med 9F hÀr pÄ KS - den som vÀntar pÄ nÄgot gott...Den kÀnsliga frÄgan Àr om en Àven Äker pÄ merkostnader i form av mons och tull? Den Àr lite trist att ta höjd för Àven om det Àr skitfrÀnt att betala skatt och allt det dÀr..,
Jo, Jpn har ju inte nÀmnts men sjÀlvklart föreligger det "problemet" utanför EU. Och sÄ gillar jag inte att vÀnta... men sÄ blir det nogJo, men det problemet har du ju med Japan ocksÄ. Det kommer ju dÄ och dÄ ut GS med 9F hÀr pÄ KS - den som vÀntar pÄ nÄgot gott...
Jag tycker den Àr kanon! Har varit nÀra att köpa den mÄnga gÄnger men inte kommit till skott. Har varit rÀdd för att den Àr för dressig men har provat Molles snabbt och upplevde den mindre dressig IRL Àn pÄ bild.