![]()
![]()
![]()
Dubbelpostar dagens nytillskott SBGX335![]()
Ser riktigt trevlig ut. Kan du möjligtvis skaka fram nÄgra side by side bilder med ex en Marinemaster eller dylikt sÄ man kanske kan bilda sig en uppfattning av dimensionerna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
![]()
Timvisaren?
Riktigt finMin första GS!SBGX259
![]()
JÀkligt bra! Lite nyfiken pÄ att se hur den vita Àr i verkligheten. Har en 063 med champagnetavla och typ den enda som jag tror skulle kunna ersÀtta den Àr en 059.Min första GS!SBGX259
![]()
Den Ă€r âstomatol-porslinsvitâJĂ€kligt bra! Lite nyfiken pĂ„ att se hur den vita Ă€r i verkligheten. Har en 063 med champagnetavla och typ den enda som jag tror skulle kunna ersĂ€tta den Ă€r en 059.
Har en svaghet för ljusa urtavlor![]()
Den Ă€r âstomatol-porslinsvitâLika svart som 261 Ă€r svart Ă€r 259 vit. Jag tyckte den var för vit om man nu kan sĂ€ga sĂ„, sĂ„ gillar man riktigt kritvit sĂ„ har dom fĂ„tt till den lika bra som svĂ€rtan i den svarta
![]()
Polar, alpin, vi fĂ„r grĂ€va i Bengt Grives fĂ€rglĂ„daĂr det inte polarvit som Ă€r den vedertagna termen?
Men stomatol/porslinvit Àr ocksÄ en riktig beskrivning...
Den dÀr har jag missat tror jag! Hur vet jag inte.![]()
![]()
![]()
JÀkligt bra! Lite nyfiken pÄ att se hur den vita Àr i verkligheten. Har en 063 med champagnetavla och typ den enda som jag tror skulle kunna ersÀtta den Àr en 059.
Har en svaghet för ljusa urtavlor![]()
![]()
![]()
SBGX335 - So fresh so clean.
![]()
BÀsta jÀmförelsefotot jag kunde Ästadkomma med mobilen.![]()
Grym pÄ Iso!!![]()
![]()
![]()
Grym pÄ Iso!!
Min sbgx063 Àr den bÀsta klockan i min samling just för att den Àr sÄ bra balanserad och storlekDen hÀr Àr verkligen en kvintessentiell klocka. Allt som behövs men absolut inget dÀrutöver, design- eller funktionsmÀssigt. Ok man kan diskutera datumfönster men det Àr ÀndÄ ocksÄ en tidsangivelse.
En sÄndÀr vill jag ocksÄ ha!![]()
![]()
![]()
Och det gjorde den verkligen!![]()
Yes, Borealis. Jag Àr ingen lÀnk-kille. MisstÀnkte att boetten skulle komma till sin rÀtt pÄ gummi.
StĂ€ller mig nĂ„got tveksam till förslaget dĂ„ jag tycker detta Ă€r grĂ€nsfall till för tunt. Ăr lite sugen pĂ„ att köpa ett svart Brattegummi till den sĂ„ jag kan köra deras viklĂ„s.Och det gjorde den verkligen!
Tycker du ska testa Royal Straps sailcloth pÄ den dÀr. Tror tjockleken pÄ det klarar av den boetten. VÀldigt prisvÀrt band för övrigt med KS-rabatt.
I see. Om du tycker det sĂ„ funkar det nog inte för dig. Ă andra sidan Ă€r ju inte Breitlinggummit jĂ€ttetjockt heller.StĂ€ller mig nĂ„got tveksam till förslaget dĂ„ jag tycker detta Ă€r grĂ€nsfall till för tunt. Ăr lite sugen pĂ„ att köpa ett svart Brattegummi till den sĂ„ jag kan köra deras viklĂ„s.
Grym! Ăr det plĂ€tering eller guld rakt igenom?GS visste vad dom höll pĂ„ med pĂ„ 60-talet alltsĂ„.
Kommer nog aldrig behöva nÄn annan dressklocka
![]()
PlĂ€tering bara.Grym! Ăr det plĂ€tering eller guld rakt igenom?
Tavlans effekter Àr bÀttre Àn jag trodde, nice!![]()
![]()
![]()
Tavlans effekter Àr bÀttre Àn jag trodde, nice!
Hur Àr storleken?! BÀrs som en...?![]()
![]()
SBGX335 - Fett nice.![]()
Som en Sumo kanske.Hur Àr storleken?! BÀrs som en...?
JÀmfört med gamla kvartsdykarna?Som en Sumo kanske.
Vilka?JÀmfört med gamla kvartsdykarna?
SBGX115/117
335 bÀrs vÀl liiiite mindre kanske. Framförallt har ju inte 335 kronskydd vilket gör att den ser mindre men lite klossigare ut. Men de Àr ju vÀldigt lika sÄklart.SBGX115/117