Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Magisk!!Ja, og nÄr solen er borte gÄr den nesten i svart.![]()
Clean. Mycket trevlig.
De nÄt visst med den varianten indeed!SBGH 037...... Den hÀr har precis ALLT jag Àlskar hos GS. SÄ det, sÄ.![]()
Varför mindre dressad? Ett sÄnt helsvart tunt rocka skulle vara riktigt trevlig pÄ den dÀr. SlÀtt gummi typ Hirsch Pure kanske? Att sÀtta ett tufsigt canvas pÄ en sÄn klocka ser ju hel tokigt ut. In och inspireras![]()
MÄste ha lite options för att göra denna lite mindre dressad sÄ den inte blir liggande för mycket i lÄdan. NÄgra bra idéer förutom svart canvas?
Funkar helt enkelt för dÄligt med min vardag med band som egentligen bara funkar riktigt med skjorta mm. SÀrskilt med GS odugliga butterfly-klump. Jag har mÀrkt redan att jag vÀljer bort den sÄ fort jag ska göra nÄgot mer fysiskt Àn att sitta fint och dÄ kan jag lika gÀrna sÀlja klockanVarför mindre dressad? Ett sÄnt helsvart tunt rocka skulle vara riktigt trevlig pÄ den dÀr. SlÀtt gummi typ Hirsch Pure kanske? Att sÀtta ett tufsigt canvas pÄ en sÄn klocka ser ju hel tokigt ut. In och inspirerashttps://klocksnack.se/threads/trÄden-dÀr-rÀtt-klocka-fÄr-fel-band-ej-för-kÀnsliga-lÀsare.67775/
Kanske ett Molequin i blÄtt? Jag kör det pÄ min GS med blÄ visare!![]()
MÄste ha lite options för att göra denna lite mindre dressad sÄ den inte blir liggande för mycket i lÄdan. NÄgra bra idéer förutom svart canvas?
Mismatchen Àr total!![]()
Om du har det gamla spÀnnet sÄ kan du plocka isÀr det sÄ det blir ett vanligt spÀnne.Funkar helt enkelt för dÄligt med min vardag med band som egentligen bara funkar riktigt med skjorta mm. SÀrskilt med GS odugliga butterfly-klump. Jag har mÀrkt redan att jag vÀljer bort den sÄ fort jag ska göra nÄgot mer fysiskt Àn att sitta fint och dÄ kan jag lika gÀrna sÀlja klockan
Tror jag hittat ett bra alternativ dock.... (inte canvas)
![]()
![]()
![]()
Nu hÀnder det igen. Har fotograferat denna för försÀljning. FÄr se om jag klarar av att gÄ hela vÀgen den hÀr gÄngen![]()
NÄgon som Àgt SBGE001/201/015/215 och som kan berÀtta lite om hur klockan Àr?
Min första GS. 13 Är gammal "review": https://mollewatch.com/blogg/156-2/NÄgon som Àgt SBGE001/201/015/215 och som kan berÀtta lite om hur klockan Àr?
Vad Àr det för ref pÄ denna? Quartz?
Vad Àr det för ref pÄ denna? Quartz?
Oerhört snygg!
Grattis!! Den Àr riktigt bra den dÀr. MÄste nog ocksÄ slÄ till pÄ en snartHar varit sugen lÀnge och idag blev det verklighet.
![]()
Tackar! KÀnns som en optimal storlekGrattis!! Den Àr riktigt bra den dÀr. MÄste nog ocksÄ slÄ till pÄ en snart![]()
Har varit sugen lÀnge och idag blev det verklighet.
![]()
Hojt! Skicka PM om du Àr intresserad. Annons kommer upp snart.Mycket fina bilder! Den Àr ju grym!
Vi rÀknar med att du hojtar till i trÄden om du verkligen bestÀmmer dig för att den ska gÄ ivÀg.![]()
AlltsÄ ibland blir jag sugen pÄ en Explorer II, sen ser jag en sÄn hÀr och det suget gÄr överHar varit sugen lÀnge och idag blev det verklighet.
![]()
Typ som att jÀmföra en SUV med en stridsvagn.AlltsÄ ibland blir jag sugen pÄ en Explorer II, sen ser jag en sÄn hÀr och det suget gÄr över![]()
Lite sÄ jag tÀnker, och japansk kvalitet skojar man fan inte bort.Typ som att jÀmföra en SUV med en stridsvagn.![]()