Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Finishen Àr grymDÄ var man med i GS klubben igenHar tidigare haft en SBGR001 men jag tror inte jag hade förmÄgan att uppskatta den som jag kan nu.
Denna gÄng blev det en SBGN003 och jag tror inte jag kan bli mer nöjdFinishen Àr, precis som alla sÀger, helt suverÀn.
![]()
Grattis! Den Àr mycket mÄngsidig och bra den dÀrDÄ var man med i GS klubben igenHar tidigare haft en SBGR001 men jag tror inte jag hade förmÄgan att uppskatta den som jag kan nu.
Denna gÄng blev det en SBGN003 och jag tror inte jag kan bli mer nöjdFinishen Àr, precis som alla sÀger, helt suverÀn.
![]()
DrömklockaDÄ var man med i GS klubben igenHar tidigare haft en SBGR001 men jag tror inte jag hade förmÄgan att uppskatta den som jag kan nu.
![]()
Grattis!! Mycket braDÄ var man med i GS klubben igenHar tidigare haft en SBGR001 men jag tror inte jag hade förmÄgan att uppskatta den som jag kan nu.
![]()
Mycket fin! Jag Ă€r sugen pĂ„ en sĂ„dan ocksĂ„. Hur ser tillgĂ€ngligheten ut pĂ„ dem? Ăr det kö eller Ă€r det bara att promenera in och köpa?Ny klocka, SBGA413 ("Spring" fran deras Seasons collection).
![]()
Vet ej, jag forbestallde for ett par manader sen och den kom in i butiken denna vecka. Ar en USA-special, sa tror inte den saljs i Sverige. Jag kopte min pa Topper i Burlingame, Kalifornien.Mycket fin! Jag Ă€r sugen pĂ„ en sĂ„dan ocksĂ„. Hur ser tillgĂ€ngligheten ut pĂ„ dem? Ăr det kö eller Ă€r det bara att promenera in och köpa?
GRYM!!!Ny klocka, SBGA413 ("Spring" fran deras Seasons collection).
![]()
Ny klocka, SBGA413 ("Spring" fran deras Seasons collection).
![]()
Ny klocka, SBGA413 ("Spring" fran deras Seasons collection).
![]()
DÄ var man med i GS klubben igenHar tidigare haft en SBGR001 men jag tror inte jag hade förmÄgan att uppskatta den som jag kan nu.
![]()
Satan sÄ fin, ocksÄ trevligt se en seikodykare utan datum med, kan inte vara sÄ vanligt!
Men var det denna som lÀmnade för spring drive eller finns den kvar?![]()
Alltid roligare med bilder. SlÀnger uppe en lÄnad frÄn webben.KlÀmde pÄ en SBGY003 idag i London. Sinnessjuk klocka ..
SĂ„ fin
Jag hade en SBGN007 (9F86) i ett halvÄr och den drog sig ingenting alls under den tiden. Sen kommer spring drive men Àrligt talat har jag slÀppt det dÀr med tidshÄllning sÄ de tvÄ spring drive jag haft har jag knappt mÀtt upp.Ni som har testat tidshÄllningen, vilket urverk i gs familjen Àr vassast o hur nÀra exakt kan man komma bÄde nÀr det gÀller quartz/automater
Den Àr fortfarande pÄ +-0.Jag hade en SBGN007 (9F86) i ett halvÄr och den drog sig ingenting alls under den tiden. Sen kommer spring drive men Àrligt talat har jag slÀppt det dÀr med tidshÄllning sÄ de tvÄ spring drive jag haft har jag knappt mÀtt upp.
Har inte Àgt nÄgra automater.
Grattis, riktigt bra!Ny klocka, SBGA413 ("Spring" fran deras Seasons collection).
![]()
Högblankpolerat blir sÄdÀr vÀldigt snabbt. Till och med av normala klÀder eftersom de inte Àr 100% rena nÀr de gnider över en klocka.Tjena gÀnget
Jag har en frÄga, jag har en snowflake som jag tycker jag vÄrdar sÄ gott det bara gÄr..
Men nĂ€r jag tittar pĂ„ den i vissa ljus ser det ut som hundratals sĂ„ swirls pĂ„ den. Jag har försökt fĂ„ med det pĂ„ bild med blixt nedan. Ăr det sĂ„hĂ€r det ska se ut eller Ă€r det helt enkelt slitage? (Minns inte om den var sĂ„ nĂ€r den var ny)
![]()
Vad menar du, att du tror att den kan ha sett ut sÄ sprillans?Tjena gÀnget
Jag har en frÄga, jag har en snowflake som jag tycker jag vÄrdar sÄ gott det bara gÄr..
Men nĂ€r jag tittar pĂ„ den i vissa ljus ser det ut som hundratals sĂ„ swirls pĂ„ den. Jag har försökt fĂ„ med det pĂ„ bild med blixt nedan. Ăr det sĂ„hĂ€r det ska se ut eller Ă€r det helt enkelt slitage? (Minns inte om den var sĂ„ nĂ€r den var ny)
![]()