Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fullt förstÄeligt...NÀstan OWG med denna sedan den kom...
SBGA413
![]()
Det Ă€r vĂ€l snarare sĂ„ att âSeikoâ inte gjort annat Ă€n kronografer pĂ„ sport-ur? Det vill sĂ€ga till det funktionen Ă€r tĂ€nktDĂ€r dĂ€r har vi sagt i 10 Ă„r.
Ăven om GS Ă€r kanon sĂ„ har de sina irriterande begrĂ€nsningar.
Köpte du en svart- och champagnefÀrgad samtidigt?Sitter sÄ bra pÄ armen att man glömmer att den Àr dÀr tills man ser pÄ den
![]()
sbgx261
Viktigt vetande = killen har samma (Seiko) bordsur som undertecknad.Federico fimpade sin Rolex GMT för en GS
japp typ samtidigt!Köpte du en svart- och champagnefÀrgad samtidigt?
Hur trivs du med vikten?NĂ€stan OWG med denna sedan den kom...
SBGA413
![]()
Hur trivs du med vikten?
Titan Àr hÄrt och jag gillar lystern frÄn GS. Men kÀnns lite brÀckligt. Trots att det inte Àr det överhuvudtaget.
LÀcker!Ovanligt att denna fÄr komma ut och leka en arbetsdag.
SBGN007![]()
/B
PS ursÀkta lysrörsljuset
Denna dök upp i min youtube feed. VÀldigt bra kvalité pÄ produktion och i synnerhet bilden.
Jag sÄg den ocksÄ hÀromdagen. Har börjat blicka mot en sbga229 pÄ sistone. Kan bli dyrt det hÀr... :-O
Denna dök upp i min youtube feed. VÀldigt bra kvalité pÄ produktion och i synnerhet bilden.
Dagens vintage, Diashock 44.
![]()
PÄ senare tid har jag blivit en riktig viklÄs (folding clasp or deployant clasp or deployant buckle) fantast. TIll skillnad frÄn C-lÄs (pin buckle eller TANG BUCKLE) sÄ hÄller klockan mycket bÀttre sin plats pÄ handleden. Jag kom faktiskt pÄ att det var en huvudanledningen att jag gillade metallarmband, att de pga sitt lÄs (som oftast liknar viklÄs pÄ ett eller annat sÀtt) inte snurrade runt handleden.NÄn som har ett bra tips pÄ lÀderband till en sÄn hÀr? Funderar pÄ om det blir för topptungt eller om det funkar bra
Han gör bÀttre och bÀttre videor, och satan va bra bilder han fÄtt nu!
Vad Àr det för sÀljare du talar om dÄ?PÄ senare tid har jag blivit en riktig viklÄs (folding clasp or deployant clasp or deployant buckle) fantast. TIll skillnad frÄn C-lÄs (pin buckle eller TANG BUCKLE) sÄ hÄller klockan mycket bÀttre sin plats pÄ handleden. Jag kom faktiskt pÄ att det var en huvudanledningen att jag gillade metallarmband, att de pga sitt lÄs (som oftast liknar viklÄs pÄ ett eller annat sÀtt) inte snurrade runt handleden.
SÄ skaffa ett snyggt gs-viklÄs! Tidigare vet jag att det var lite lurigt, den som sÄlde dem pÄ www sÄlde ej till europa, men kanske Àr det lÀttare nu med AD:s i sverige etc.
GrattisĂntligen en GS pĂ„ armen
![]()
SBGX115
![]()
Coolt! Den lite flashigare 37mmDet kom ett paket frÄn Japan idag!
Ăntligen Ă€r man med i klubben igen efter att min SBGN003 fick en ny Ă€gare. FĂ„r jag lov att presentera SBGX067.
![]()
![]()
![]()
![]()