Det var som sagt en höjning 2017, dock inte 30%, de flesta modellerna Àndrades med 7%, förutom nÄgra guldmodeller som höjdes mer.Sverige, Sbgx093 mellan 2014 och 2017
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var som sagt en höjning 2017, dock inte 30%, de flesta modellerna Àndrades med 7%, förutom nÄgra guldmodeller som höjdes mer.Sverige, Sbgx093 mellan 2014 och 2017
Men höjningen var vÀl iom övergÄngen till Grand seiko logga? Det hÀr var innan dess.Det var som sagt en höjning 2017, dock inte 30%, de flesta modellerna Àndrades med 7%, förutom nÄgra guldmodeller som höjdes mer.
HĂ€rligt!Hej
Mitt första inlÀgg i detta forum blir min nyinköpta SBGX259
![]()
VÀlkommen och grattis till en vÀldigt fin klocka!Hej
![]()
Ett mycket vÀrdigt första inlÀgg! Helt rÀtt att köra pÄ vit tavla ocksÄ. NÀst efter den SBGX jag valde (067) sÄ Àr denna min favorit.Hej
![]()
Kommer inte ihĂ„g exakt nĂ€r höjningen det var innan de nya modellerna kom ut. De flesta ADs lĂ€t de gamla priserna ligga kvar pĂ„ de âgamlaâ modellerna Ă€ven efter höjningen.Men höjningen var vĂ€l iom övergĂ„ngen till Grand seiko logga? Det hĂ€r var innan dess.
Wow. Finns det nĂ„gra andra modeller med denna boett? SBGH271 och SBGH273 Ă€r de jag hittar.SBGH037. Har haft den ett tag nu, men blir alltid lika lycklig nĂ€r den â kommer framâ Det hĂ€r, kĂ€ra vĂ€nner Ă€r GS-perfektion i min vĂ€rld!![]()
Den boetten finns pÄ fler Àn sÄ tror jag, frÄgar vi KS egen GS-oit @yonsson sÄ kommer nog svar snartWow. Finns det nÄgra andra modeller med denna boett? SBGH271 och SBGH273 Àr de jag hittar.
Hojta till om du nÄnsin vill sÀlja den dÀr..
Det Àr en fantastiskt fin klocka!SBGN009 agerar nyÄrsklocka.
Fortfarande riktigt nöjd efter drygt 1 mÄnad sedan inköp
![]()
Tack! Ăr benĂ€gen att hĂ„lla medDet Ă€r en fantastiskt fin klocka!
Finns massa nu, bland annat:Den boetten finns pÄ fler Àn sÄ tror jag, frÄgar vi KS egen GS-oit @yonsson sÄ kommer nog svar snart
En keeper, kommer att behÄlla den för all tid![]()
Ha ha, de har kanske tagit in en ny! Tittade pÄ den ocksÄ, riktigt fin! Nöjd?- Inte nu lÀngre, för den har jag köpt![]()
- De kan inte bestÀlla nÄn ny, den har utgÄtt. Mycket nöjdHa ha, de har kanske tagit in en ny! Tittade pÄ den ocksÄ, riktigt fin! Nöjd?
MÀrkligt att ta den ur produktion.- De kan inte bestÀlla nÄn ny, den har utgÄtt. Mycket nöjd![]()
-Ja, men sÄ sa Svante pÄ Klockmaster Globen. Förhoppningsvis kommer vÀl nÄn ny spÀnnande tavla.MÀrkligt att ta den ur produktion.
Jag vet att nÀr jag hade 025 (som var en Boutique edition) lÀste jag nÄgonstans att det var en tidskrÀvande tavla att göra och att det var dÀrför den var limiterad till GS-butiker. Skulle tro att den Àr minst lika mycket jobb bakom som champagnetavlan...MÀrkligt att ta den ur produktion.
Har de? Visste inte att de har utgÄtt... Det var ju synd...- De kan inte bestÀlla nÄn ny, den har utgÄtt. Mycket nöjd![]()
Ytterst förstÄeligt!SBGN009 agerar nyÄrsklocka.
Fortfarande riktigt nöjd efter drygt 1 mÄnad sedan inköp
![]()
Vilket modell nr och urverks nr har din klocka?
Mycket, mycket bra!SBGH037. Har haft den ett tag nu, men blir alltid lika lycklig nĂ€r den â kommer framâ Det hĂ€r, kĂ€ra vĂ€nner Ă€r GS-perfektion i min vĂ€rld!![]()
Första GSn!
![]()